AA

Оголошення про початок формування конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня»

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я  оголошує  про початок формування конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (далі – Порядок).

З метою забезпечення прозорості  та відкритості прийняття рішення щодо призначення головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня», запрошуємо долучитись до проведення конкурсу представників трудового колективу комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня», обраних на загальних зборах трудового коллективу, та представників громадської ради при департаменті соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнська або осіб (за згодою), делегованих громадськими об’єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об’єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсного відбору на зайняття посади головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня»), та погоджених громадською радою при департаменті соціальних питань та охорони здоровя Южноукраїнська – по одній особі від кожного громадського об’єднання.

 До складу конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на зайняття посади головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» входять у рівній кількості:

-  три представника департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради,

-   три представника трудового колективу комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня»,

-    три представника громадської ради при департаменті соціальних питань та охорони здоровя Южноукраїнської міської ради або особи (за згодою), делеговані громадськими об’єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об’єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсного відбору на зайняття посади головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня»), та погоджені громадською радою при департаменті соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнська – по одній особі від кожного громадського об’єднання.

Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради каб.№16, №21, протягом  15 днів з моменту оприлюднення оголошення.

Відповідно до п.17. Порядку членом конкурсної комісії не може бути особа, щодо якої є документально підтверджена інформація про:

- наявність судимості за вчинення умисного злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

- накладення адміністративного стягнення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення - протягом трьох років з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;

- наявність конфлікту інтересів.

 

Читайте також

До Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав і 30-ої річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Шановні жителі міста! 15.02.2019 о 9.30 в актовій залі ЮЗШ№1 відбудеться урочиста зустріч з во...

Інформаційно-роз’яснювальна робота з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

08.02.2019 комісією з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у місті Южноукраїн...

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує п...

Меморандум про співпрацю взаєморозуміння та співробітництво з реалізації Проекту щодо створення та оснащення відділення нефрології та діалізу у місті Южноукраїнськ – підписано!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

За ініціативи Департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради,...

Засідання «круглого столу» спеціалістів департаменту соціальних питань та охорони здоров’я та активу ради Южноукраїнської міської організації ветеранів війни, праці та Збройних сил

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

07 лютого 2019 року в приміщенні департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноу...

Засідання комісії  щодо призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

06 лютого  2019 року в приміщенні департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южно...

Інформація для випускників шкіл поточного і минулих років та студентів контрактної форми навчання вищих навчальних медичних закладів

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що...

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує підприємства – надавачів житлово-комунальних послуг та жителів міста щодо змін в чинному законодавстві

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329, що набрала чинності з 1 травня 2018 року...

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує п...