![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/7/2/news/box3/75be4e435d3331c96a1734891c1732f5.png)
До уваги власників автотранспорту!
У зв'язку з ремонтом дороги по пр.Незалежності прохання не паркувати автотранспорт...
Res --> 1
Третього січня заступник міського голови Микола Покрова провів першу у цьому році щотижневу нараду з керівниками комунальних підприємств, управлінь, відділів, старостами Іванівського та Костянтинівського старостинських округів Южноукраїнської міської територіальної громади.
На початку Микола Васильович привітав всіх присутніх з Новим роком, висловивши надію на якісну роботу всіх підприємств у поточному році.
Під час наради було заслухано доповіді щодо виконання протокольних доручень, наданих напередодні.
Так, було обговорено потреби в реконструкції воріт та бордюрів на міському кладовищі та решту загальних потреб для належного стану даного місця. Для відпрацювання питання домовились створити робочу групу і оглянути стан міського кладовища для складання плану подальших дій.
Крім того, обговорили план діяльності КП «ГРААЛЬ» і співпрацю з іншими комунальними підприємствами.
По завершенню наради головуючим було надано ряд доручень.
У зв'язку з ремонтом дороги по пр.Незалежності прохання не паркувати автотранспорт...
Сьогодні товариство «БерезівкаАгроШляхБуд», що виграло тендер на відновлення дорожнього...
1 липня у селищі Костянтинівка розпочався ремонт доріг. Тендер на ліквідацію усідань і проломів прої...
У зв'язку з проведенням ремонтних робіт з 8.00 24.06.2024 до 17.00 15.07.2024...
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на магістральному трубопроводі мережевої води (заміна...
Сьогодні переможець тендеру на виконання ремонту вуличних доріг картами ТОВ «БерезівкаАгроШлях...
Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради повідомляє, щ...
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на магістральному трубопроводі ХВП 18.06.24 з 8.00...
Комунальним підприємством «Теплопостачання та водо-каналізаційне гос...
У вівторок, 4 червня, у залі засідань виконавчого комітету під головуванням міського голови Валерія...