![](http://yu.mk.ua/uploads/files/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що наразі проводиться набір групи для навчання з питань охорони праці керівників підприємств, посадових осіб, відповідальних за охорону праці на підприємствах, установах, організаціях.
Навчання проводитиметься спеціалістами ДП «Миколаївський експертно-технічний центр» за адресою: м. Южноукраїнськ, бул. Цвіточний, 4, зала засідань ДСП та ОЗ.
Вартість навчання на 01.11.2018 складає 415,20 грн. за одну особу. Посвідчення дійсне протягом трьох років.
Для проходження навчання необхідно подати наступну інформацію:
За більш детальною інформацією звертатися до департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради, бульвар Цвіточний, 4, кабінет № 25, т.5-55-27.
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...