За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 44 257,1 тис. грн., із них:
- податок на доходи фізичних осіб – 32 186,3 тис. грн.;
- податок на майно – 4 562,0 тис. грн.;
- єдиний податок – 1 695,6 тис. грн.;
- акцизний податок – 1 391,6 тис. грн.;
- субвенції з державного та обласного бюджетів - 4 230,6 тис.грн.
- інші надходження доходів – 191,0 тис. грн.;
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 17 650,2 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 2 768,5 тис. грн., в тому числі:
- 2 297,2 тис. грн. на виплату заробітної плати з нарахуваннями та відпускних;
- 76,2 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
- 92,5 тис. грн. придбання продуктів харчування для КЗ «Терцентр»;
- 302,6 тис. грн. (придбання: системного блоку з мишкою для відділу середньої дошкільної та позашкільної освіти; дизельного палива, швидкозшивачів, вивісок внутрішніх, оплата послуг з: обробки даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа; постачання КП ПК "Варта"; зв’язку та інтернету; постачання ПЗ, шляхом надання доступу до платформи TNDR; спостереження за станом та технічне обслуговування тривожної сигналізації; технічне обслуговування системи АПС та СМО в приміщеннях закладів освіти; із спорожнення вигрібних ям і септиків; видалення та кронування сухостійних аварійних дерев частинами із застосуванням телескопічних вишок в ЗДО№3; погашення заборгованості із страхових внесків на загальнодержавне соціальне страхування у зв'язку з ліквідацією МРЦ; утримання спільного майна багатоквартирного будинку по вул.Набережна Енергетиків,41; охорона збройних кімнат; проведення технічно-справного стану і комплектності транспортних засобів; користування захищеним цифровим каналом та експлуатаційні витрати; ремонту електромереж; заправки картриджів; медичні послуги; поштові витрати, послуги по висвітленню діяльності виконавчих органів ради; медогляд водіїв; судовий збір; відрядження, тощо);
- виконання заходів за програмами – 14 678,4 тис. грн., із них:
- охорона здоров’я – 9 979,4 тис. грн. (вивіз та захоронення ТПВ; відшкодування вартості медикаментів ветеранам війни; матеріальна допомога хворим, які потребують процедури гемодіалізу; відшкодування вартості медикаментів (діти з інвалідністю, психічні захворювання, діти хворі на епілепсію (без інвалідності), хворим на серцево-судинні захворювання: хворі на епілепсію та шизофренію; паліативна допомога); відшкодування виробів медичного призначення (підгузки, пелюшки, прокладки, присипки (за потреби); калоприймачі; сечоприймачі; катетери (урологічні)); відшкодування вартості препаратів (пацієнтам з хворобою Паркінсона; дітям без інвалідності); матеріальна допомога для дітей, хворих на цукровий діабет, придбання витратних матеріалів до приладів постійної інфузії (інсулінових помп); часткове відшкодування вартості лікарських препаратів при амбулаторному лікування у жінок, які перенесли оперативне втручання при онкологічному захворюванні молочної залози відповідно до затвердженого Порядку; оплата послуг з розподілу ел.енергії та послуги з централізованого водопостачання та водовідведення; придбання відео-ендоскопічного комплексу для гастро-колоноскопії (в комплекті); оплата електроенергії);
- соціальні – 708,7 тис. грн. (надання матеріальної допомоги на поховання категорій осіб, які не перебували у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією, не вносили кошти в ФССТН, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого; заняття в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями; оплата послуг їдалень для харчування малозабезпечених громадян міста; надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям; надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги; поштові витрати; адресна грошова допомога малозабезпеченим сім’ям, які перебувають у складних житлових обставинах; одноразова матеріальна допомога на поховання загиблих (померлих) військовослужбовців під час участі у воєнних діях та конфліктах на території України; фінансова підтримка міських громадських організацій; придбання квітів для проведення заходів; утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання засобів для дезінсекції приміщень; заправка картриджів; продукти харчування; послуги зв’язку; вивіз та складування твердих побутових відходів);
- реформування та розвиток ЖКГ – 3 582,0 тис. грн. (оплата за розподіл електроенергії вуличного освітлення м.Южноукраїнськ, міського кладовища, с.Іванівка та с. Панкратове; оплата виконаних робіт з обслуговування об’єктів благоустрою (вулично - дорожня мережа) в с.Іванівка та с.Панкратове; косіння трави на газонах, вздовж доріг загального користування, в скверах, парку, бульварах, меморіальному комплексі та інших об'єктах благоустрою міста Южноукраїнська та на кладовищі в с.Бузьке, догляду за зеленими насадженнями в м.Южноукраїнську, в т.ч. обрізування з проріджуванням крон та омолоджування дерев листяних порід; оплата робіт із заміни світильників на торшерах №17-20, №25-28 на Меморіальному комплексу в м. Южноукраїнську; оплата за виконані роботи з поточного утримання та обслуговування міського кладовища, вулично-дорожньої мережі міста, паркової зони, скверів та меморіального комплексу, вивіз сміття та технічного обслуговування, ліквідації пошкоджень освітлювальної апаратури, устаткування вуличного освітлення; за виконані роботи з поточного ремонту сходів по бул.Квітковий,1);
- капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 152,4 тис.грн. (за виконані роботи з капітального ремонту санітарних вузлів з влаштування кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 ЮУ МТГ, в т.ч. технічний нагляд);
- розвиток культури – 86,3 тис. грн. (відрядження на змагання; придбання квітів; утримання установ (експлуатаційні витрати; оплата електроенергії; вивіз та захоронення ТПВ; заробітна плата з нарахуваннями);
- розвитку земельних відносин Южноукраїнської міської територіальної громади на 2023-2027 роки – 15,0 тис.грн. (проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 0,3063 га, що знаходиться за адресою: вул.Молодіжна,17 у м.Южноукраїнськ Миколаївської обл.);
- захист населення – 6,9 тис.грн. (оплата послуг з надання в користування нерухомого майна (оренда технологічних приміщень); технічне обслуговування електричних частин сирен МАСЦО);
- організація мобілізаційної підготовки та територіальної оборони – 11,3 тис.грн. (придбання паперу офісного);
- наша громада – 6,4 тис. грн. (придбання квітів);
- на виконання депутатських повноважень – 60,0 тис.грн. (придбання приладу обліку води для заміни на поливальному трубопроводі кварталу №7 МПЗ м.Южноукраїнська; придбання шаф для одягу);
- управління майном комунальної форми власності – 59,8 тис.грн. (придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів за рахунок фінансової допомоги на поворотній основі для придбання лікарських засобів, в т.ч. тих, що підлягають рімбурсації для забезпечення населення ліками та медичними виробами безпосередньо в аптечному закладі);
- розвиток освіти – 1,3 тис.грн. (проведення перевірки технічно-справного стану і комплектності транспортних засобів; ремонт принтера);
- підтримка ЗСУ, НГУ та ДПСУ – 8,9 тис. грн. (субвенція з місцевого бюджету на придбання майна для ВЧ№А0515);
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 203,3 тис. грн. на:
- оплата праці з нарахуваннями згідно цивільно-правового договору за рахунок субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки - локації здорової України` – 10,4 тис. грн.;
- утримання КЗ ЦСПРД (заробітна плата з нарахуваннями) – 192,9 тис. грн.