Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги суб’єктів господарської діяльності!
AA

До уваги суб’єктів господарської діяльності!

 

У зв’язку з погіршенням погодних умов та з метою упередження виробничого та невиробничого травматизму,

просимо Вас терміново вжити заходів

щодо своєчасної посипки протиожеледними засобами, розчищення від снігу і криги підпорядкованих Вам територій та забезпечити вільний, безпечний доступ до Ваших об’єктів.

 

Читайте також

Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...

До уваги керівників підприємств та організацій вжити заходів з попередження нещасних випадків під час підвищення температури повітря

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...

Безпека при роботі з генераторами

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація  електрогенераторів....

Оголошено відбір на посаду «Інспектора відділу/сектору «Служба освітньої безпеки»  ГУНП В Миколаївській області

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...

До уваги батьків багатодітних сімей Южноукраїнської міської територіальної громади!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...

Про утворення комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...