Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги осіб з інвалідністю та інших категорій населення Южноукраїнської міської територіальної громади!
AA

До уваги осіб з інвалідністю та інших категорій населення Южноукраїнської міської територіальної громади!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради повідомляє,

що 19 вересня 2023 року о 9.00 годині в приміщенні управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

буде працювати виїзна медико-технічна бригада

Миколаївського державного експериментального протезно-ортопедичного підприємства

з обслуговування осіб з інвалідністю Миколаївської області.

Замовлення від осіб з інвалідністю будуть прийматися на протези кінцівок, ортези, ортопедичне взуття, корсети та бандажі.

Для обслуговування громадян, які перебувають на обліку в протезно-ортопедичному підприємстві, необхідно при собі мати паспорт та заздалегідь видане направлення управлінням соціального захисту населення.

Більш детальну інформацію можна отримати в управлінні соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради за адресою: бульвар Цвіточний, б.4, І поверх, кабінет №5, телефон 5-50-03 або 0988937938.

 

 

Читайте також

Інформація про стан виконання Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Южноукраїнській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...

До уваги ветеранів війни, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...

Засідання круглого столу по підведенню підсумків проведення заходів до Всесвітнього Дня охорони праці

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Щороку 28 квітня в Україні відзначається Всесвітній день охорони праці. Відповідно до рекомендацій М...