Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги мешканців Южноукраїнської міської ТГ!
AA

До уваги мешканців Южноукраїнської міської ТГ!

28.03.2024 року рішенням сесії Южноукраїнської міської ради №1671 затверджено «Програму зайнятості населення Южноукраїнської міської територіальної територіальної громади на 2024 – 2026 роки»

У Програмі враховані загальнодержавні та регіональні заходи щодо мінімізації кризових явищ, забезпечення продуктивної зайнятості, розвитку трудового потенціалу, виходячи з реальної ситуації на ринку праці Южноукраїнської міської територіальної громади та умов його формування.

Завдання прийнятої Програми - це збереження існуючих та створення нових  робочих місць, збільшення кількості створених робочих місць, збільшення кількості підприємців та підвищення інформованості суб’єктів малого і середнього підприємництва з ключових питань підприємницької діяльності.

Програмою передбачено створення суспільно корисних, громадських та інших тимчасових робочих місць для працевлаштування безробітних у період дії воєнного стану .

Одними з основних напрямків Програми є збільшення кількості підприємців, які працевлаштували безробітних шляхом компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, збільшення фермерських господарств та розвиток сільсько-господарської кооперації.

Важливими напрямками Програми також є збереження та створення робочих місць для осіб з інвалідністю, сприяння зайнятості демобілізованих ветеранів війни, підвищення конкурентоспроможності громадян, які потребують додаткових гарантій на ринку праці, зокрема молоді та внутрішньо переміщених осіб.

Заходи Програми направлені на заохочення роботодавців, які зберігають діючі та створюють нові робочі місця насамперед для молоді та осіб віком понад 45 років, стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць шляхом компенсації роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування для працевлаштування 20 безробітних,

Планується збільшення рівня охоплення незайнятих громадян профорієнтаційними послугами та збільшення кількості легалізованих робочих місць шляхом посилення мотивації до легальної і продуктивної праці.

Читайте також

Засідання комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

10.07.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання ком...

Відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення  інтернет зв’язком студентів та абітурієнтів у часи відключення електропостачання

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

11.07.2024 р. відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення...

Про соціальні виплати

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує територіальну громаду...

Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...

До уваги керівників підприємств та організацій вжити заходів з попередження нещасних випадків під час підвищення температури повітря

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...

Безпека при роботі з генераторами

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація  електрогенераторів....

Оголошено відбір на посаду «Інспектора відділу/сектору «Служба освітньої безпеки»  ГУНП В Миколаївській області

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...