Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Акція у підтримку народжуваності в громаді
AA

Акція у підтримку народжуваності в громаді

14.02.2023 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради проведено акцію у підтримку народжуваності в Южноукраїнській міській територіальній громаді.

Заступник начальника управління соціального захисту населення Лариса Заболотна спільно  з завідуючою пологового відділення Олесею Козоріз привітали породіль та їхніх малюків, які щойно з’явились на світ, побажали жінкам та їхнім малятам міцного здоров`я, впевненості у майбутньому та запевнили, що підтримка сімей з дітьми буде і надалі залишатися в пріоритеті роботи виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради. Породіллям вручили подарунки (все необхідне для матері і дитини).

Дуже приємно було бачити щасливих усміхнених матусь та їхніх діток незважаючи на  військовий стан в країні.

Вся Южноукраїнська міська територіальна громада також приєднується до привітань, вітає родини із народженням нових українців!

***З початку року в пологовому відділенні КНП «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» народилося 40 дітей, з них 23 дівчинки та 17 хлопчиків.

 

Читайте також

Інформація про стан виконання Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Южноукраїнській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...

До уваги ветеранів війни, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...

Засідання круглого столу по підведенню підсумків проведення заходів до Всесвітнього Дня охорони праці

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Щороку 28 квітня в Україні відзначається Всесвітній день охорони праці. Відповідно до рекомендацій М...