Запрошуємо на роботу
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради запрошує на роботу на вакантну посаду головного спец...
Res --> 1
Головною метою впровадження «Гарячої лінії» є надання необхідної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань:
«Для нас важливо повернути довіру людей до влади,- наголошує Олексій Савченко. - Оскільки трапляються випадки, коли жителі мають проблему і навіть не знають, куди потрібно звернутись, щоб її вирішити».
За словами голови облдержадміністрації Олексія Савченка, «Гаряча лінія» – стане індикатором роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер, це інструмент боротьби з корупцією та бюрократією.
«Гаряча лінія» допоможе проводити моніторинг роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій – бачити, як вони вирішують ті проблемні питання, з якими до них звертаються громадяни.
Це дозволить робити додатковий аналіз ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому.
Гаряча лінія працює у будні дні з 8 до 17 години.
Телефонуйте – 0800 502 191
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради запрошує на роботу на вакантну посаду головного спец...
У разі необхідності ви можете скористатися послугами інтернет-зв'язку та підключитись до електро...
Освітньою платформою Національний Фестиваль "Код Нації" оголошено проведення Тестування на...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає перел...
До виконавчого комітету надійшло повідомлення про мінування адміністративної будівлі. Після виявленн...
На офіційному сайті Президента України створено електронну петицію щодо присвоєння звання «...
Якщо до вас надходять звернення від представників збройних сил та влади російської федерації стосовн...
Комунальне книготорговельне підприємство «Кобзар» Южноукраїнської міської ради інфо...
У виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради вакантна посада старшого інспектора інспекції з...
Запрошуємо 01.03.2024 на 13.00 на проведення інформаційно-роз'яснювального заходу "Бе...