Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Про оплату населенням міста Южноукраїнська житлово-комунальних послуг та електроенергії у січні–жовтні 2013 року
AA

Про оплату населенням міста Южноукраїнська житлово-комунальних послуг та електроенергії у січні–жовтні 2013 року

 За даними відділу статистики у місті Южноукраїнську, у січні–жовтні 2013 року населенню міста нараховано до сплати за житлово-комунальні послуги, без урахування сум субсидій та пільг, 38,9 млн.грн. Рівень сплати, включаючи погашення боргів попередніх періодів, склав 100,1% (по Миколаївській області – 104,1%).

Заборгованість населення з оплати житлово-комунальних послуг упродовж жовтня збільшилась на 1% і на кінець жовтня 2013 року становила 4 млн.грн.

Частина власників особових рахунків на кінець жовтня 2013 року мала заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг 3 місяці і більше. За централізоване водопостачання та водовідведення їх частка становила – 1,8%, за централізоване опалення та гаряче водопостачання 1,9%, за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 2,5%. Середній термін заборгованості населення за всі послуги склав 1 місяць.

Крім того, жителями міста у січні–жовтні 2013 року сплачено за електроенергію 4,3 млн.грн. Борг за електроенергію на кінець жовтня 2013 року становив 393,1 тис.грн.

 

Читайте також

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 29.07.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Станом на 29 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...

До відома жителів громади

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

На офіційний сайт міста Южноукраїнська надійшла електронна петиція від громадянки Кирилової І.І...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 19.07.2024 по 25.07.2024

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 18 479,8 тис. грн., із них:...