Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відбулося засідання комісії з питань альтернативної (невійськової) служби у місті Южноукраїнську.
AA

Відбулося засідання комісії з питань альтернативної (невійськової) служби у місті Южноукраїнську.

              24 жовтня в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання комісії з питань альтернативної (невійськової) служби у місті Южноукраїнську. Засідання пройшло під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ярослави Нікітіної за участю представників управління праці та соціального населення Южноукраїнської міської ради, відділу мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами управління з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради, управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради, Державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина №2 Міністерства охорони здоров’я України», Южноукраїнсько-Арбузинського об’єднаного міського військового комісаріату. На комісії були присутні представники комунального підприємства «Служба комунального господарства», комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання», комунального підприємства «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство», комунального підприємства «Південсервіс».
             На засіданні розглянуто дві заяви від громадян міста Южноукраїнська про направлення їх на проходження альтернативної служби у зв’язку з належністю до релігійної громади Свідків Єгови, віровчення яких не допускає користування зброєю.
              За результатами проведеного засідання прийняті відповідні рішення.

Читайте також

Відбулася комплексна перевірка Южноукраїнської міської територіальної громади щодо виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...