Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги громадськості ! Графік проведення телефонної «гарячої лінії» зв’язку громадян з керівництвом Миколаївської обласної ради шостого скликання у 2012 році
AA

До уваги громадськості ! Графік проведення телефонної «гарячої лінії» зв’язку громадян з керівництвом Миколаївської обласної ради шостого скликання у 2012 році

Відповідно до розпорядження Миколаївської обласної ради від 5 березня 2012 року №19-р «Про організацію роботи телефонної «гарячої лінії» зв’язку громадян з керівництвом Миколаївської ради», з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення затверджено графік проведення телефонної «гарячої лінії» зв’язку громадян з керівництвом Миколаївської обласної ради шостого скликання у 2012 році.

Телефонна «гаряча лінію» проводитиметься другого вівторка кожного місяця з 10-00 до 11-00 за телефонами: 37-04-89, 37-25-74.

Графік проведення телефонної «гарячої лінії» зв’язку громадян з керівництвом Миколаївської обласної ради шостого скликання у 2012 році

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Дні та години проведення телефонної «гарячої лінії»

квітень

2012

року

травень

2012

року

червень

2012

року

липень

2012

року

серпень

2012

року

вересень

2012

року

жовтень

2012

року

листопад

2012

року

грудень

2012

року

Дятлов Ігор Сергійович

Голова обласної ради

2-й вівторок з 10.00 до 11.00

10

8

12

10

14

11

9

13

11

 

 

Читайте також

Відбулася комплексна перевірка Южноукраїнської міської територіальної громади щодо виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...

До уваги ветеранів війни, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...