Чи можуть призначити житлову субсидію, якщо існує заборгованість зі сплати комунальних послуг?
Якщо домогосподарство має прострочену понад три місяці (на дату надання інформації) заборгованість з...
Res --> 1
Звіт про виконання плану заходів
з реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України в Южноукраїнському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області
за ІІ квартал 2018 року
Відповідно до вимог наказу Пенсійного фонду України від 25.04.2018 № 79 «Про Антикорупційну програму Пенсійного фонду України та на виконання вимог наказу головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області від 04.07.2017 № 209, та наказу Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області від 14.07.2017 № 95, протягом звітного періоду здійснювався контроль за додержанням та неухильним виконанням плану заходів з реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України державними службовцями управління.
Відповідно до Плану заходів з реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України в Южноукраїнському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області, затвердженого наказом від 14.07.2017 № 95 протягом ІІ кварталу 2018 року проведено:
І. Нормативно-правові корупційні ризики
1.1 Здійснювався моніторинг норм та практики застосування законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів Пенсійного фонду України з метою перегляду та забезпечення відповідності актуальним викликам і загрозам. Протягом звітного періоду було проведено аналіз діючих нормативно-правових актів щодо передбачення в них ефективних заходів запобігання виникненню, виявлення та врегулювання конфлікту інтересів службових осіб Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України. За результатами якого необхідності їх перегляду, включаючи урегулювання механізмів контролю за прийняттям рішень про пенсійне забезпечення працівників Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України та членів їх сімей не виявлено
1.2. Протягом звітного періоду проводився аналіз існуючої практики взаємодії структурних підрозділів та спеціалістів Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області при виконанні покладених на них завдань з метою вдосконалення механізму багатоступеневого внутрішнього контролю за реалізацією ними своїх повноважень, зокрема дискреційних. Випадків порушення не виявлено.
1.3. Протягом ІІ кварталу 2018 року проводився аналіз діючих нормативно-правових актів щодо передбачених в них ефективних заходів запобігання виникненню, виявлення та врегулювання конфлікту інтересів службових осіб. Здійснювався контроль за вчасним попередження та усунення конфлікту інтересів.
1.4. У ІІ кварталі 2018 року проводився моніторинг положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників Южноукраїнського об’єднаного управління з метою своєчасного приведення їх у відповідність до змін в антикорупційному законодавстві України та підзаконних актах.
1.5. В звітному періоді здійснювався моніторинг рішень щодо пенсійного забезпечення працівників Южноукраїнського об’єднаного управління, членів їх сімей, з метою контролю за своєчасним вжиттям заходів, спрямованих на запобігання та врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів при прийнятті пенсійної документації працівниками відділу, їх родичами та близькими особами. Зокрема, працівникам відділу роз’яснено порядок дій у випадку виникнення потенційного конфлікту інтересів та недопущення виникнення реального конфлікту інтересів.
1.6. Відповідно до антикорупційного законодавства Южноукраїнським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Миколаївської області здійснювалось в установленому порядку оприлюднення звітів про виконання плану заходів з реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на офіційному сайті Южноукраїнської міської ради.
1.7. В ІІ кварталі 2018 року було забезпечено контроль в установленому законодавством порядку щодо використання коштів Пенсійного фонду України. Здійснювалось оприлюднення додатків до річного плану закупівель через електронну систему закупівель Prozorro у відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ.
1.8. В управлінні забезпечено дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 15.08.2011 № 22-1 «Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації». Доступ до публічної інформації про роботу управління оприлюднюється шляхом розміщення на інформаційних стендах у приміщеннях об’єднаного управління.
ІІ Кадрові корупційні ризики
2.1. Протягом ІІ кварталу 2018 року здійснювався контроль за повнотою та своєчасністю розгляду повідомлень громадян та перевірки отриманої інформації щодо можливих корупційних правопорушень з боку працівників Южноукраїнського об’єднаного управління. В управлінні діє «Телефон довіри». За звітний період звернень з питань порушення вимог антикорупційного законодавства на номер «телефону довіри» не надходило».
2.2. В ІІ кварталі 2018 року проводився постійний моніторинг додержання державними службовцями антикорупційного законодавства та законодавства про державну службу, насамперед, щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб. Осіб, які суміщають роботу з іншими видами діяльності, випадків спільної роботи близьких осіб виявлено не було.
2.3. В Южноукраїнському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області функціонує система правової освіти працівників Южноукраїнського об’єднаного управління, в тому числі у сфері антикорупційного законодавства про державну службу.
2.4. Пріоритетним залишається проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед працівників Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України щодо всебічних знань та неухильного виконання норм антикорупційного законодавства, та законодавства про державну службу.
ІІІ Фінансово-господарські корупційні ризики
3.1. Протягом ІІ кварталу 2018 року здійснювався контроль за виконанням наказу об’єднаного управління «Про заходи щодо економного та раціонального використання коштів Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області»
Проводився контроль та моніторинг адміністративних витрат та аналіз причин їх зростання, зокрема на придбання товарів, робіт та послуг, оплати комунальних послуг та енергоносіїв. Оплата за товари та за надані послуги, здійснювалась в межах кошторисних призначень.
3.2. Протягом звітного періоду здійснювався постійний контроль за фінансуванням пенсійних виплат з метою недопущення переваг при спрямуванні коштів на об’єкти з виплати та доставки пенсій. Розроблені календарні графіки поденного фінансування виплати пенсій та грошової допомоги та надані до головного управління Пенсійного фонду Миколаївської області графіків фінансування до початку наступного місяця щомісяця. Протягом виплатного періоду проводиться робота щодо рівномірного розподілення денної потреби між відділеннями УДПЗ «Укрпошта» та банками, очікується недопущення похибки в день більше 0,1 відсотка середньоденної потреби в коштах на місцях, забезпечено та проконтрольовано одержання пенсійних виплат протягом виплатного періоду.
3.3. З метою раціонального використання бюджетних коштів, відповідно до наказу об’єднаного управління від 27.06.2018 № 93 «Про заходи щодо забезпечення виконання Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом звітного періоду закупівлі товарів здійснювались у визначеному законодавством порядку з використанням електронної системи закупівель.
3.4. Протягом ІІ кварталу 2018 року було здійснено моніторинг організації та проведення процедур закупівель, включаючи аналіз за результатами перевірок питань недопущення поділу предмета закупівлі на частини або зниження його вартості для уникнення процедури закупівлі, визначення його у невідповідності з реальною потребою замовника, створення оптимальних умов для уникнення можливостей варіювання з критеріями оцінки учасників з метою надання переваг заздалегідь обраному учаснику.
IV. Контрольно-наглядові заходи
4.1. В рамках заходів що стягнення заборгованості зі сплати внесків та інших платежів, економічно активним платникам своєчасно та в повному обсязі виставлені вимоги про сплату боргу та своєчасно направлено на примусове стягнення в органи державної виконавчої служби. До судових органів подано позови на суму 589,9 тис. грн. В органах державної виконавчої служби знаходяться рішення суду та вимоги про сплату боргу на суму 4117,0 тис. грн..
Якщо домогосподарство має прострочену понад три місяці (на дату надання інформації) заборгованість з...
За нормами Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” ві...
Щоб допомогти українцям, які опалюють свої житлові приміщення твердим паливом, Уряд ухвалив постанов...
Реалізувати своє право на призначення пенсії за віком — особа має право самостійно, враховуючи...
Відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету...
З 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки – цифрові аналоги пап...
Відповідно до ст. 40 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування...
Сьогодні чимало українців змушені рятуватися від війни за кордоном. Як у такому випадку призначаєтьс...
Отримувач пенсії зобов’язаний повідомити Пенсійний фонд про зміну своїх персональних даних. Дл...
Запитання: Збираюсь на пенсію. Лише зараз зауважив, що у трудовій книжці моє ім’я В’ячес...