Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Відбувся рейд з ліквідації та запобігання виникненню несанкціонованої (стихійної) торгівлі
AA

Відбувся рейд з ліквідації та запобігання виникненню несанкціонованої (стихійної) торгівлі

З метою ліквідації та запобігання виникненню несанкціонованої (стихійної) торгівлі в місті Южноукраїнську, 16.09.2023 за участю представників управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради та відділення поліції №3 Вознесенського районного управління поліції відбувся рейд.

У рамках рейду охоплено проспект Незалежності та двори, де систематично здійснюється торгівля з автомобілей.

З особами, які реалізовували товари у невстановлених місцях без відповідних дозвільних  документів проведено профілактичні бесіди та  запропоновано перейти здійснювати торгівлю на території ринків.

Боротьба з осередками стихійної торгівлі є важливою, адже їх діяльність не тільки погіршує санітарний стан громади, але й ставить під загрозу здоров’я громадян.

Закликаємо мешканців громади не купувати на стихійних ринках – це стимулює осередків стихійної торгівлі повертатися на вуллиці та двори.

 

 

Читайте також

Форум громад «Посилення захисту цивільного населення шляхом стратегічної співпраці: локальні, регіональні та неурядові ініціативи в умовах війни»

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

В рамках Меморандуму про взаєморозуміння та співпрацю між Південноукраїнською міською радою та Міжна...

Шановні підприємці громади!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Запрошуємо вас прийняти участь у бізнес-форумі з метою ознайомлення з актуальними грантовими прог...

Увага!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Громадська спілка «Біоенергетична асоціація України» (БАУ) проводить відбір проєкті...

До уваги суб’єктів господарювання, які організовують роботу закладів громадського харчування, готелів, розважальних об’єктів!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Відділом сприяння підприємництву управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради прово...