Алгоритм подання спрощеної заяви на призначення субсидії онлайн
Від початку дії в Україні експериментального проєкту з оформлення житлової субсидії вже подано більш...
Res --> 1
Запитання:
Чи можливо, за зверненням особи за призначенням/перерахунком пенсії, при обчисленні пенсії, у разі втрати документів про нараховану заробітну плату, за наявності підприємства, установи, організації, де працювала особа, або їх правонаступника – обчислити заробітну плату для призначення пенсії, виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи про нарахування та виплату заробітної плати, у разі якщо у заявника починаючи з 01.07.2000 наявні 10 років страхового стажу?
Відповідь:
Відповідно до статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” для обчислення пенсії враховується заробітна плата за весь період страхового стажу починаючи з 01.07.2000. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або за умови, якщо страховий стаж починаючи з 01.07.2000 становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30.06.2000 незалежно від перерв.
Порядком визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2006 № 919 визначено, що цей Порядок встановлює механізм визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії застрахованої особи, страховий стаж якої починаючи з 01.07.2000 становить менш як 60 місяців, за основним місцем роботи за період страхового стажу до 01.07.2000 за умови відсутності заробітної плати (доходу) за будь-які інші 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 01.07.2000 у разі втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу) у зв'язку із стихійним лихом, аваріями, катастрофами або з інших незалежних від застрахованої особи обставин.
Враховуючи зазначене, оскільки у заявника наявні більше ніж 60 календарних місяців страхового стажу після 01.07.2000, відсутні підстави для обчислення заробітної плати для призначення пенсії, виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи про нарахування та виплату заробітної плати.
Від початку дії в Україні експериментального проєкту з оформлення житлової субсидії вже подано більш...
Окремим категоріям громадян пільги на оплату послуг з управління багатоквартирним будинком, комуналь...
За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»...
1. Увійдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua) та авторизуйтесь у...
Якщо домогосподарство має прострочену понад три місяці (на дату надання інформації) заборгованість з...
За нормами Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” ві...
Щоб допомогти українцям, які опалюють свої житлові приміщення твердим паливом, Уряд ухвалив постанов...
Реалізувати своє право на призначення пенсії за віком — особа має право самостійно, враховуючи...
Відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету...
З 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки – цифрові аналоги пап...