За відповідний період доходи міського бюджету склали – 8 342,4 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 7 444,9 тис. грн.;
- плата за землю – 66,3 тис. грн.;
- інші податки і збори – 612,0 тис. грн.;
- кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 219,2 тис. грн.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 5 598,8 тис. грн. з них на:
- утримання бюджетних установ з урахуванням медичної та освітньої субвенції в сумі 4 712,4 тис. грн., із них:
- 3 406,9 тис. грн. на заробітну плату працівників бюджетної сфери;
- 536,7 тис. грн. - продукти харчування;
- 321,6 тис. грн. – медикаменти;
- 24,2 тис. грн. на оплату енергоносіїв ;
- 423,0 тис. грн. (придбання: меблів, електропобутових товарів для відділення дітей з інвалідністю, масла промивного та масла, бензину, бланків та журналів, канцелярських та господарських товарів, запчастин для автомобіля, а також: експлуатаційні витрати, технічне обслуговування зовнішнього освітлення та внутрішніх електричних мереж закладів освіти; обслуговування комп'ютерної техніки; послуги зв'язку; відрядження; оплату послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони; оплату послуг з шино-монтажу; бактеріологічний контроль стерильності виробів; відшкодування пільгових пенсій ПФУ);
- виконання заходів за міськими програмами – 653,8 тис. грн., із них на:
- охорону здоров`я – 22,3 тис. грн. (відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет та коштів на харчування донорів);
- підтримку учасників АТО – 2,0 тис. грн. (надання одноразової матеріальної допомоги демобілізованим учасникам АТО);
- соціальний захист – 39,8 тис. грн. (пільговий проїзд, фінансова підтримка громадських організацій, надання пільг по оплаті ЖКП, матеріальні допомоги);
- реформування та розвиток ЖКГ – 460,0 тис. грн. (поточне утримання об'єктів благоустрою);
- організацію мобілізаційної роботи – 20,0 тис. грн.(придбання бензину А-95);
- капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 9,7 тис. грн. (плата за топографо-геодезичне вишукування території для реконструкції спортивного майданчика під міні-футбольне поле зі штучним покриття ЮУ ЗОШ №3);
- поводження з ТПВ на території м.Южноукраїнська – 100,0 тис. грн.(придбання контейнерів для ТПВ);
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджету – 232,6 тис. грн. із них на:
- 40,7 тис. грн. на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (кошти субвенції з державного бюджету);
- 1,9 тис. грн. на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (кошти субвенції з обласного бюджету);
- 190,0 тис. грн. - заробітну плату з нарахуваннями працівникам ЦСПРД, придбання господарчих товарів, страхування приміщень та заправку картриджів (за рахунок субвенції з обласного бюджету).