Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради за 9 місяців 2013 року
AA

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради за 9 місяців 2013 року

Виконуючи основні вимоги Указу Президента України від 7 лютого 2008 року      № 109, з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд. За наслідками вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді у встановлений законом термін.

            У січні-вересні 2013 року до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради надійшло 229 звернень, що на 26 звернень менше, ніж у аналогічному періоді минулого року.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року  збільшилася кількість звернень з питань праці – 8 (6).

У той же час зменшилася кількість звернень з питань комунального господарства – 102 (105), питань соціального захисту — 15 (17), питань забезпечення законності - 13 (15), житлових питань – 23 (25), питань охорони здоров’я – 2 (4) та  питань освіти – 7 (9).

            У звітному періоді зменшилася кількість колективних звернень 42 (47 у 2012).    У колективних зверненнях мешканці порушують питання ремонту міжпанельних швів, під'їзду, дороги у дворі, пішохідної доріжки, сходів біля під’їзду, неякісного надання послуг з теплопостачання, низької температури гарячої води в квартирах, забезпечення житлом, чищення каналізаційних колодязів, перерахунку за оплату комунальних послуг, встановлення у дворі житлового будинку дитячого та спортивного майданчиків, перспективи ремонту колектора в цьому році, ремонту електромереж та передачі їх на баланс, здійснення ремонту під’їзду, відновлення роботи ліфту, графіку руху маршруту на садово-городні ділянки “Бугське” з Южноукраїнська, зміни графіку руху автобусів на СОТ “Протон” та вживання сусідами наркотичних засобів, їх збут. Найчисельнішим колективним зверненням є звернення мешканців будинку № 7 по вулиці Набережній Енергетиків щодо перспективи ремонту колектора в цьому році (105 підписів).

       Вирішено позитивно, на користь заявників, 29 звернень, на 161 надані роз’яснення, 18 звернень перебуває на контролі, 12 звернень направлено за належністю, 4 звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися, відмовлено по 5 зверненнях.

Позитивно вирішено питання щодо забезпечення лікарськими засобами ліквідатора наслідків аварії на ЧАЕС, надання матеріальної допомоги малозабезпеченому пенсіонеру, прибирання покрівлі аптеки «Южфармсервіс», про закриття люка у дворі житлового будинку по проспекту Леніна, 18, надання одноразової матеріальної допомоги при народженні дитини, подовження терміну оренди приміщення у гуртожитку, який підлягає реконструкції, надання довідки про заробітну плату, невиплати заробітної плати, навчання у Одеському медичному університеті за кошти бюджету, щодо зміни графіку руху автобусів на СОТ “Протон”, щодо влаштування дитячого майданчика та про благоустрій міста та двору.

            На виконання ст. 18 Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників, переважно це стосується комунальних питань та питань соціального захисту населення. Кількість звернень, які розглянуто з виїздом на місце за участю заявників - 36.

Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту:

 

 

 

 

 2012 рік

1

Учасників ВВв

2

-

2

2

Учасників бойових дій

0

(-2)

2

3

Вдів загиблих на фронті

0

-

0

4

Багатодітних сімей

2

(+2)

0

5

Одиноких матерів

0

(-1)

1

6

Ветеранів праці

0

-

0

7

Пенсіонерів

50

(-41)

91

8

Осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС

2

-

2

9

Інвалідів

13

(+3)

10

 

Всього:

69

(-39)

108

 

          Основні питання порушені у зверненнях: надання роз’яснень щодо пільг на оплату комунальних послуг; забезпечення належних умов на залізничній станції Южноукраїнська; пільгове отримання ліків; надання матеріальної допомоги; передбачення в міському бюджеті коштів на засоби технічної реабілітації інвалідів; незручний, на думку заявника, розклад руху транспорту на міське кладовище; порушення, на думку заявника, законодавства у сфері житлово-комунальних послуг; ремонт під’їзду; забезпечення безперешкодного доступу людям з обмеженими можливостями по проспекту Леніна; святкування в місті Дня Перемоги; відключення ліфту; встановлення, обслуговування та ремонт радіолюбительських антен; влаштування дитячого майданчика у дворі житлового будинку; оплата за послуги водопостачання та електроенергії, якщо в квартирі проживає два власника; ремонт міжпанельних швів покращення житлових умов, влаштування тротуару у дворі будинку та інші. 

            З метою постійного контролю за зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради вживаються наступні заходи.

            Щотижня готуються довідки про стан виконавської дисципліни по зверненнях громадян.

З керівниками виконавчих органів Южноукраїнської міської ради 8 січня та 10 вересня 2013 року проведено навчання з цього напрямку.

Двічі на рік питання роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради. У лютому 2013 року на засіданні виконавчого комітету заслухано звіт відділу кадрової роботи та звернень громадян виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради протягом 2012 року та прийнято відповідне рішення.

Постійно проводяться перевірки управлінь Южноукраїнської міської ради, підприємств, установ, організацій всіх форм власності щодо дотримання вимог законодавства за зверненнями громадян. У звітному періоді проведено перевірку служби у справах дітей Южноукраїнської міської ради, управління з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради, Южноукраїнського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Державного закладу “Спеціалізована  медико-санітарна частина № 2" Міністерства охорони здоров'я України, комунального підприємства «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» та ДПТС «Квант» приватного акціонерного товариства «Атомсервіс».

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради надійшло 2 повторних звернення щодо ремонту міжпанельних швів та про скликання семінару для міських засобів масової інформації, проведення атестації для працівників міської газети, оптимізації чисельності працівників установи. Щодо ремонту міжпанельних швів, то вперше заявниця звернулася до міського голови на особистому прийомі в червні поточного року. Фахівцями комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання»  було проведено обстеження стану міжпанельних швів, де мешкає заявниця, складено дефектний акт та розроблена кошторисна документація. За результатами розгляду заявниці у встановлений законом термін надана вичерпна обґрунтована відповідь, що житловий будинок потребує капітального ремонту міжпанельних швів. За рахунок коштів міського бюджету вирішити це питання одразу неможливо через обмеженість коштів. Питання щодо капітального ремонту міжпанельних швів запропоновано винести на розгляд міської ради при формуванні бюджету міста на 2014 рік, але, незважаючи на роз’яснення, заявниця повторно звернулася у липні  2013 року.  Щодо скликання семінару для ЗМІ міста, проведення атестації для працівників міської газети, оптимізації чисельності працівників установи, то вперше заявник звернувся до міського голови 02 серпня 2013 року. 16 серпня заявнику у встановлений законом термін надана вичерпна обґрунтована відповідь, що директор комунальної установи «Інформаційне агентство «Контакт» щоквартально надає звіт про діяльність установи міському голові та надає звіт про діяльність установи протягом року на сесії Южноукраїнської міської ради. Щодо оптимізації чисельності працівників установи, то у листопаді 2012 року під час реорганізації штат газети був скорочений з 8 до 6 осіб, а у травні 2013 року – до 5 осіб, але незважаючи на пояснення заявник знову звернувся у вересні поточного року.

У звітному періоді  в реагування на подання прокурора м. Южноукраїнська про усунення порушень Закону України «Про звернення громадян» до начальника відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради  Ічанської Х.В., головного спеціаліста відділу звернень громадян, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету Бабій І.Є. та головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та благоустрою управління житлово-комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради Жука С.О., застосовано заходи дисциплінарного впливу  у вигляді попередження.

            З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради функціонують «гарячі лінії», проводиться роз’яснювальна робота через міські засоби масової інформації.

Відповідно до графіка проведення телефонних «гарячих ліній» керівниками виконавчих органів ради та комунальних підприємств у звітному періоді проведено 6 «гарячих ліній» за участю директора Южноукраїнського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, секретаря Южноукраїнської міської ради, начальника управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, директора комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання», начальника служби у справах дітей Южноукраїнської міської ради, директора комунального підприємства “Служба комунального господарства”, начальника відділу правової роботи, квартирного обліку та приватизації юридичної служби Южноукраїнської міської ради, директора комунальної установи “Інформаційне агентство “Контакт”,  начальника Центру надання адміністративних послуг міста Южноукраїнська, директора комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Южноукраїнська» та директора комунального підприємства «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» під час яких надано роз’яснення на питання, з якими звернулися мешканці міста.

            На телеканалі «Твій Всесвіт» систематично проводяться прямі ефіри. У звітному періоді проведено два прямих ефіри з міським головою, під час якого надійшло 43 питання. На частину питань міський голова надав відповіді безпосередньо в прямому ефірі, відповіді на інші питання надавалися через міські засоби масової інформації.

            У січні-серпні 2013 року питома вага звернень, розглянутих на особистих прийомах, складає 28 відсотків (всього звернень 65).

            У виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради особистий прийом міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради проводиться відповідно до розпорядження міського голови від 02.01.2013 № 1-р «Про організацію особистого прийому громадян міським головою, секретарем Южноукраїнської міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради». Графік прийому опублікований в газеті міської ради «Контакт» від 12.01.2013  № 4.

       Основні питання, з якими звертаються громадяни під час особистих прийомів: неякісне надання комунальних послуг; організація в місті шахового клубу для дітей; надання житла; влаштування автобусної зупинки біля міського кладовища; вирішення питання щодо обмеження роботи в місті підприємців-таксистів без ліцензії; питання формування тарифів; ремонт теплових швів; незручний, на думку заявника, розклад руху автобуса на міське кладовище; ремонт міжпанельних швів; укладання тристоронньої угоди для навчання в медичному університеті; влаштування у вищий навчальний заклад та працевлаштування інваліда; ремонт покрівлі та інші.

Робота зі зверненнями громадян є провідним напрямком в діяльності виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, і кожен громадянин має змогу звернутися до керівництва виконавчого комітету міської ради.  

Читайте також