Поїздка на екскурсію до інформаційного центру «Імпульс»
Сьогодні відпочивальники відділення оздоровчо-реабілітаційних послуг КЗ «Територіальний ц...
Res --> 1
Управління праці та соціального захисту населення міської ради повідомляє, що згідно даних моніторингу виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості з неї станом 01.11.2010р. заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах міста склала 3067,2 тис.грн.
1. На економічно-активних підприємствах – 224,5 тис.грн.:
- ДП «Світанок» ТОВ «ЦМР» (Майборода І.В.) – 5,4 тис.грн.;
- ТОВ «Кристина і Ко» – 44,4 тис.грн.;
- ТОВ «Юг-Спецгідроенергомонтаж» (Аляутдінов Х.А.) – 174,7 тис.грн.
2. На підприємствах, активних банкрутах – 2842,7 тис.грн:
- ВАТ «Юженергобуд» (Ясеницький І.М.) – 2842,7 тис.грн.
Станом на 01.11.2010р. у місті Южноукраїнську існує економічно неактивне підприємство-боржник ДП АТ «Юженергобуд» (ліквідатор Деребчинський М.Г.), який оголошений банкрутом, сума заборгованості цього підприємства становить 3,7 тис.грн.
Станом на 12.11.2010р. заборгованість із виплати заробітної плати на економічно активному підприємстві ТОВ «Юг-Спецгідроенергомонтаж» погашена в повному обсязі.
Сьогодні відпочивальники відділення оздоровчо-реабілітаційних послуг КЗ «Територіальний ц...
Станом на 22 листопада 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської т...
До Дня Гідності та Свободи у Костянтинівській бібліотеці-філії відбувся відео-перегляд &la...
До Дня Гідності і Свободи, який відзначається в Україні 21 листопада, в Іванівс...
У Панкратівському бібліотечному пункті До Дня Гідності та Свободи відбулася година па...
В читальному залі Південноукраїнської міської бібліотеки до Дня Гідності і Свободи було пр...
21 листопада 2024 року у Південноукраїнську відбувся урочистий захід «Свобода...
13 листопада о 17:35 надійшло повідомлення по телефону до РУ від небайдужого жителя міста про те, що...
Результати поіменного голосування постійної комісії міської ради з питань житлової політики, кому...
Результати поіменного голосування постійної комісії міської ради з питань дотрима...