Відбувся мітинг-реквієм, присвячений Дню пам’яті жертв Голодоморів
23 листопада у Південноукраїнську біля пам’ятного знаку «Скорботний Ангел» відбувс...
Res --> 1
Звернення громадян відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв`язку між виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради та громадянами у вирішенні важливих проблем як окремої людини, так і громади міста в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини.
Протягом 9-ти місяців 2009 року до виконавчого комітету міської ради надійшло і було розглянуто 239 звернень, в яких порушено 253 питання. Всього звернулося 1448 громадян, з урахуванням колективних звернень.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилася на 22%.
За звітний період міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами проведено 116 особистих прийомів.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася кількість звернень з житлових питань 45 (74), праці 8 (15), освіти та вихованні дітей – 2(6), забезпечення законності та охорони правопорядку - 8 (9).
У той же час збільшилася кількість звернень з питань житлово – комунального напрямку – 67 (45), охорони здоров’я – 6 (2), соціального захисту 22 (20).
Значна кількість звернень надійшла від найбільш незахищених верств населення: інвалідів війни, учасників бойових дій, інвалідів, пенсіонерів, багатодітних сімей. У своїх зверненнях заявники просять допомогти у вирішенні питань надання та покращення житлових умов, соціальних допомог, забезпечення лікарськими засобами, перевезення на садово-городні ділянки, влаштування поручнів та пандусів. Також гостро турбують питання соціального захисту мешканців міста у зв’язку з підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.
У звітному періоді зменшилася кількість колективних звернень 41 (51 у 2008). Найбільш актуальними питаннями колективних звернень громадян є реконструкція торгівельних павільйонів на території ринку ТОВ «Титан», ремонт житлового фонду міста, дезінсекції підвалів, ремонт пішохідних доріжок, перевезення на садово-городні ділянки пільгової категорії громадян, встановлення лавок біля будинків, незгода з підвищенням тарифів на комунальні послуги, прийняття в експлуатацію торговельних павільйонів на ринку ТОВ «Центральний міський ринок», створення галузевої ради.
Вирішено позитивно, на користь заявників 27 звернень, на 194 - надані роз’яснення, 15 звернень знаходиться на контролі, 3 звернення – анонімні і відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися. В основному, позитивно вирішуються питання щодо ремонту житлового фонду міста, налагодження водо-та теплопостачання, забезпечення лікарськими засобами за пільговими рецептами, пільгового проїзду, благоустрою території біля будинків.
Стан роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях та установах міста, управліннях міської ради перевіряється згідно з затвердженим графіком відділом зв`язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації міської ради. У звітному періоді перевірено 4 управління міської ради та 2 комунальних підприємства.
Перевірки показали, що в управліннях та комунальних підприємствах робота з даного напрямку проводиться, в основному, відповідно до чинного законодавства, але є і деякі недоліки. Керівниками комунальних підприємств та управлінь вживаються заходи щодо усунення виявлених в результаті перевірок порушень.
Для забезпечення зворотного зв‘язку між виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради та громадянами заступниками міського голови, начальниками управлінь, відділів, служб міської ради, керівниками комунальних підприємств проводяться телефонні «гарячі лінії». З початку року проведено 17 «гарячих ліній», під час яких громадянам були надані роз’яснення на 50 питань.
За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Відділ зв’язків з громадськими
організаціями та ЗМІ міської ради
23 листопада у Південноукраїнську біля пам’ятного знаку «Скорботний Ангел» відбувс...
До Дня пам’яті жертв Голодоморів в Іванівській бібліотеці-філії пройшла година скорботи «...
Традиційно в останню суботу листопада у Костянтинівській бібліотеці-філії згадують трагічні події, в...
До чергової річниці Дня пам’яті жертв Голодоморів в читальному залі Южноукраїнської міської бі...
Голодомори стали національною трагедією і окремою сторінкою в історії українського народу, про яку м...
21 листопада фахівцем із соціальної роботи Ⅱ категорії Денного центру соціально-психологічної допомо...
Сьогодні відбулось засідання університету третього віку факультету "Цифрові технологі...
Цього тижня в університеті третього віку ізотерапія. Першій групі запропоновано методику "Сн...