Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Як подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?
AA

Як подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

Уповноважений підрозділ з питань запобігання і виявлення корупції нагадує, що з 30 грудня 2020 року набрали чинності зміни до Закону України «Про запобігання корупції», якими відновлено обов’язок окремих суб’єктів декларування подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

Такі повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (113,5 тис. грн у 2021 році).

У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді. 

Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та здійснити такі кроки:

  1. обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
  2. ознайомитися з правилами заповнення;
  3. перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
  4. натиснути на кнопку «Подати документ».

Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.

Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

Інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни у майновому стані не подають.

Якщо у вас виникають питання щодо подання повідомлень про суттєві зміни у майновому стані, ви можете отримати консультацію наступним чином:

  • Зателефонуйте до Контакт-центру НАЗК: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
  • Зверніться до уповноваженого підрозділу з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/map/mykolayivska-obl/
  • Ознайомтеся з роз’ясненнями у базі знань https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/. Працює зручний пошук за ключовим словом.
  • Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром декларацій зверніться за адресою support@nazk.gov.ua  або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті, що включає найчастіші питання та відповіді технічної допомоги.

Читайте також

Дані для декларації стосовно членів сімʼї відтепер можна отримати за допомогою застосунку “Дія” за декілька кліків в Реєстрі декларацій

Національне агентство з питань запобігання корупції

Заповнити декларацію стало ще легше. Відтепер члени сімей публічних службовців можуть погодити перед...

Новий підхід до відбору та перевірок декларацій: як здійснюється логічний та арифметичний контроль декларації?

Національне агентство з питань запобігання корупції

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) змінило підхід до відбору та перевірок де...

Декларування за 2023 звітний період: хто з посадовців юридичних осіб публічного права є декларантом, а хто ні?

Національне агентство з питань запобігання корупції

Закон про відновлення декларування, що набрав чинності 12 жовтня 2023 року, суттєво зменшує, приблиз...

Вилучення декларації з відкритого доступу: як визначити, чи є підстави через членів сім’ї декларанта

Національне агентство з питань запобігання корупції

Безпека декларантів є одним із головних запитів суспільства, який держава має забезпечити у зв&rsquo...