![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
Навіть у військовий час наша Южноукраїнська міська територіальна громада не залишається байдужою та піклується про малозабезпечених осіб з інвалідністю, які знаходяться в скрутному становищі.
08.04.2024 року було забезпечено 2 осіб з інвалідністю пральними машинами відповідно до Порядку забезпечення деяких категорій громадян побутовою технікою та оргтехнікою на виконання заходів Комплексної програми соціального захисту населення «Турбота», затвердженого рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 07.02.2024 №66.
Надання своєчасної та необхідної допомоги особам з інвалідністю, в такий складний і не простий час-основне завдання управління соціального захисту Южноукраїнської міської ради.
Тепер побутові проблеми цих громадян вирішені.
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...