Дані для декларації стосовно членів сімʼї відтепер можна отримати за допомогою застосунку “Дія” за декілька кліків в Реєстрі декларацій
Заповнити декларацію стало ще легше. Відтепер члени сімей публічних службовців можуть погодити перед...
Res --> 1
Відновити декларування та врахувати безпекові аспекти – головний запит суспільства, який держава має забезпечити для громадян.
НАЗК розробило Порядок вилучення з відкритого доступу декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а сьогодні, 17 жовтня 2023 року, він набрав чинності. Це означає, що після відкриття Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр) 10 грудня цього року суспільство не побачить декларації деяких категорій декларантів.
Чиї декларації підлягають вилученню з Реєстру?
Буде вилучено з відкритого доступу всі наявні у Реєстрі документи, подані вищезазначеними особами, а саме: декларації та повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, подані за всі періоди.
Хто може бути ініціатором вилучення декларації?
1) керівники державних органів (заступники керівників), у тому числі ті, що ведуть облік суб’єктів декларування, зазначених у ч.ч. 7-14 ст. 45 Закону:
– стосовно суб’єктів декларування, які працюють (проходять службу) в цих органах;
– стосовно суб’єктів декларування, які працюють на підприємствах, що належать до сфери їх управління (юридичні особи публічного права);
– стосовно суб’єктів декларування, які відряджені до цих органів;
– стосовно суб’єктів декларування, які звільнені (завершили службу), і цей орган є останнім місцем роботи (несення служби), пов’язаним із обов’язком подати декларацію;
2) сільський, селищний, міський голова або секретар сільської, селищної, міської ради, голова (заступник голови) районної у місті ради, районної, обласної ради:
– стосовно суб’єктів декларування, які працюють (проходять службу) в цих органах, а також виконують повноваження депутатів місцевих ради;
– стосовно суб’єктів декларування, які працюють на підприємствах, що
належать до сфери їх управління (юридичні особи публічного права);
– стосовно суб’єктів декларування, які відряджені до цих органів;
– стосовно суб’єктів декларування, які звільнені (завершили службу), припинили повноваження депутатів місцевих рад і цей орган – останнє місце роботи (несення служби, виконання повноважень), пов’язане із обов’язком подати декларацію;
3) керівники (заступники керівників) розвідувальних органів:
– стосовно суб’єктів декларування, зазначених у ч.ч. 7-14 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), на яких поширюється ст. 52-1 Закону;
– стосовно суб’єктів декларування, які відряджені до цих органів.
Як підготувати подання на вилучення декларації?
У які строки подання має бути направлене?
НАЗК рекомендує направити подання протягом 30 днів з дня набрання чинності Законом, проте загалом це можна зробити протягом дії воєнного стану.
Декларації осіб, стосовно яких не буде направлено таке подання, будуть відкриті 10 грудня цього року, але можуть бути вилученні з відкритого доступу пізніше за поданням керівника.
Які подання не розглядатимуться?
НАЗК упродовж 3 робочих днів з дня, наступного за днем надходження подання, письмово повідомлятиме про залишення подання без розгляду, а також у випадках, якщо особу, вказану у поданні, не ідентифіковано.
Подання може бути надіслано повторно.
Увага! Індивідуальні звернення субʼєктів декларування з проханням вилучити їх декларацію з відкритого доступу НАЗК не будуть задоволені!
Звільнені суб’єкти декларування, а також суб’єкти декларування, які припинили виконання повноважень чи несення служби, з питання ініціювання питання про вилучення їх декларацій з відкритого доступу мають письмово звернутись до керівників органів, у яких в них востаннє виник обов’язок декларуватись.
Нагадуємо, що роз’яснення стосовно декларування розміщені у Базі знань НАЗК. Отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеного) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де Ви працюєте, або органі, до сфери управління/підпорядкування якого належить установа), а також направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94. Відповіді на найпоширеніші технічні питання роботи з Реєстром декларацій розміщені за посиланням.
Заповнити декларацію стало ще легше. Відтепер члени сімей публічних службовців можуть погодити перед...
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) змінило підхід до відбору та перевірок де...
Закон про відновлення декларування, що набрав чинності 12 жовтня 2023 року, суттєво зменшує, приблиз...
Якщо ви задіяні у роботі військово-лікарських (ВЛК), лікарсько-консультативних (ЛКК), медико-соціаль...
НАЗК розробило чек-лист “Як підготуватися до подачі декларації?”, який стане в нагоді но...
Законом про відновлення декларування розширено перелік декларантів. Йдеться про осіб (як правило, лі...
Уже зараз і до 31 березня 2024 року триває кампанія декларування за 2023 звітний період, яка є менш...
Інформація щодо вилучення декларації з відкритого доступу, якщо є підстави безпосередньо у декл...
Безпека декларантів є одним із головних запитів суспільства, який держава має забезпечити у зв&rsquo...
2 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України № 3384-ІХ, яким відновлено електронне декларув...