Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує, що з кожним днем зростає популярність електронного сервісу «InfoTAX», який запроваджено ДПС України з листопада 2020 року.
Електронний сервіс «InfoTAX» динамічно розвивається та надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та необхідну інформацію про:
реєстраційні та облікові дані,
стан розрахунків з бюджетом,
результати обробки документів,
виникнення податкового боргу,
строки подання звітності та сплати податків,
інформацію СЕА ПДВ (суми, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, суми залишку на електронному рахунку Казначейства) та СЕА РПСЕ (суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати акцизні накладні по кожному складу та виду пального в СЕА РПСЕ),
про податкові накладні/розрахунки коригування за поточний та/або попередній місяць,
дані автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків (показники «D» і «P», показники позитивної податкової історії, критерії ризиковості платника податку).
На сьогодні понад 20 сервісів чат-боту InfoTAX отримують понад 36 тис. його користувачів. Проти минулого року їх кількість зросла втричі.
Нагадаємо, що технічна підтримка «Електронного кабінету платника» здійснюється за телефоном контакт-центру 0-800-501-007 (напрям «0») у робочі дні з 8-00 до 20-00.