Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Res --> 1
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради сприяє у направленні на навчання до державного навчального закладу «Первомайський професійний промисловий ліцей» за спеціальністю «Соціальний робітник».
Професія соціального робітника для тих, хто своєю працею, своїм серцем бажає допомагати людям.
Соціальний робітник вміє співчувати чужій біді, прагне розуміти проблеми стареньких та докладати зусиль для їх вирішення, турбуватися про осіб з інвалідністю та одиноких громадян.
Пропонуємо вам розпочати свій життєвий шлях на терені соціального захисту населення, здобувши професію «Соціальний робітник».
За більш детальною інформацією звертайтеся до департаменту соціальних питань та охорони Южноукраїнської міської ради за адресою: м.Южноукраїнськ, б-р. Цвіточний,4, (каб.№3) або за телефонами 5-55-37, 5-82-30.
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. 10.04.2...
На Платформі допомоги врятованим (https://www.helpplatform.in.ua) ...
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
30.04.2024 за головування заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мар...
Домашнє насильство суттєво впливає на ґендерні ролі та стереотипи, які формуються в суспільстві. Одн...
1 травня в Україні відзначають Міжнародний день праці. Це свято для всіх, хто своєю щоденною працею...
У Южноукраїнській міській територіальній громаді завершився місячник присвячений до Всесвітнього Дня...
З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...
29 квітня 2024 року в залі засідань управління соціального захисту Южноукраїнської міської ради відб...