![](http://yu.mk.ua/public/index.php/uploads/files/2024/8/8/news/box3/1bb3688cc74b141e4039de756852b27e.jpeg)
Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 08.08.2024
Станом на 08 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...
Res --> 1
Міністерство доходів і зборів України пропонує з 1 січня 2014 року почати проводити дистанційні електронні перевірки з метою покращити якість податкового аудиту.
Міністерство розробило відповідний проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу і здійснення електронних перевірок», який передбачає механізм реалізації електронних перевірок, визначає права і обов'язки платників і податкових аудиторів. Сервісом «електронна перевірка» з 1 січня 2014 року зможуть скористатися платники єдиного податку, які перебувають на спрощеній системі оподаткування. Міндоходи розраховує, що з 1 січня 2015 року послуга стане доступною для всіх представників малого і середнього бізнесу, що працюють за загальною системою оподаткування. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків. Міністерство пояснює, що таке поетапне впровадження необхідне для адаптації підприємців, а також для обліку всіх технічних деталей процесу. Згідно з повідомленням, Міндоходів пропонує законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок даних, зазначених у податкових деклараціях і електронних документах платника податків. При питанні, що Міндоходи скорочує кількість перевірок, то відзначаємо, що такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків, який має повідомити про це за 10 днів до територіального органу Міндоходів. Крім того, акт перевірки може бути складено у формі електронного документа і направлено засобами електронного зв'язку платнику податків. Пропонуючи таку форму контролю, ми, по-перше, хочемо заощадити час платників податків, зробити державний аудит необтяжливим для них. По-друге, ми орієнтуємося на мінімізацію персонального контакту між платником і державою, зниження ролі людського чинника. За даними міністерства, існуюча інфраструктура електронного документообігу дозволить перейти на дистанційний аудит без додаткових витрат для бюджету і для платників податків.
Станом на 08 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує територіальну громаду...
Сьогодні у виконавчому комітеті ТОВ "МагнетікВан Муніципальні Технології" презентували пос...
Для призначення пільг, а також житлових субсидій за експериментальним проєктом управителі багатоквар...
Начальником служби у справах дітей Миколаївської обласної державної адміністрації Іриною ПОНОМАРЬОВО...
06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...
Розвивається спільнота підприємців-ветеранів, щоб створювати нові робочі місця для військових після...
6 серпня 2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Е...
Сьогодні минають роковини загибелі воїна нашої громади, лейтенанта, командир 4 механізованої роти 2...
Шановні громадяни! Консультації з питань соціального захисту населення можна отримати за телефона...