Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Засідання президії обласної ради ветеранів і колегії управління охорони здоров’я ОДА
AA

Засідання президії обласної ради ветеранів і колегії управління охорони здоров’я ОДА

 В приміщенні управління охорони здоров’я ОДА відбулося спільне засідання президії обласної ради ветеранів і колегії управління охорони здоров’я ОДА під головуванням начальника управління охорони здоров’я ОДА С. Хотіної та голови обласної ради ветеранів М. Шинкарьова.  У засіданні взяли участь голови районних та міських організацій ветеранів, начальник управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради Л. Дергунова, в.о начальника госпіталю інвалідів війни М. Підручний, головний лікар обласної лікарні В. Відяпін, головний лікар обласної офтальмологічної лікарні Ю. Назарук, в.о. головного лікаря обласного онкологічного диспансеру  М. Терзійський, головний лікар Первомайської ЦМБЛ К. Некрасенко, начальник СМСЧ № 2 м. Южноукраїнська О.Стахорська та інші.

На засіданні були розглянуті питання щодо стану медичного обслуговування ветеранів війни, ветеранів праці,ветеранів військової служби, інших пенсіонерів, громадян похилого віку та основні напрямки роботи з реформування, спрямованого на подальше підвищення якості медичного обслуговування ветеранів.

На засіданні голови міських та районних ветеранських організацій мали змогу поспілкуватися з представниками влади про кожен крок, який робиться задля того, щоб в повному обсязі реалізувати ідеї медичної реформи у районах Миколаївської області. Як зазначив М.Шинкарьов, дуже важливо дізнаватися шляхом простого спілкування, чи подобається районне медичне обслуговування самим ветеранам? На його думку, ветерани мають активно співпрацювати з управлінням охорони здоров’я, брати участь у заходах, на яких обговорюються питання покращення умов медичного обслуговування населення. 

Голова обласної ради ветеранів позитивно оцінив результати обласного конкурсу на кращий медичний заклад області. З задоволенням відмітив відмінну роботу та позитивний результат, який здобули в цьому конкурсі СМСЧ №2 м.Южноукраїнська, ЦРЛ Новоодеського, Березнегуватського, Новобузького, Снігурівського районів, також Первомайська міська лікарня, обласна офтальмологічна лікарня, Миколаївська міська лікарня №3. 

С.Хотіна зазначила, що відкриття сімейних амбулаторій в рамках медичної  реформи, яка впроваджена Президентом України, необхідно перш за все для того, щоб первинна ланка лікарів була відокремлена, забезпечена фінансуванням та дала змогу цій категорії медпрацівників бути «ближчими до людей».  Також начальник управління охорони здоров’я ОДА наголосила на ефективності реалізації ініціативи Президента України щодо відшкодування за державний рахунок коштів, витрачених ветеранами на ліки проти гіпертонії. Вона націлила присутніх на засіданні керівників медичних закладів на необхідність якісно та невідкладно надавати медичну допомогу ветеранам.

У своєму виступі Л.Дергунова зробила акцент на позитивних результатах реформування швидкої медичної допомоги. За її словами, раніше медпрацівники швидкої допомоги часто не мали можливості надати термінову допомогу людині, з причин відсутності елементарних необхідних медикаментів та обладнання. Тепер ця проблема вирішена. 

Присутні на засіданні представники влади наголосили на тому, що швидка медична допомога є абсолютно безкоштовною для всіх. А у разі «натяку на гроші» з боку медпрацівників «швидкої», громадяни, що з цим зітнулися, повинні терміново повідомити про це в управління охорони здоров’я. 

За результатами оцінок, які надали голови міських та районних ветеранських організацій роботі галузі охорони здоров'я, стало вочевидь, що медичне обслуговування ветеранів забезпечується на належному рівні. Місцевими органами влади виконуються державні програми на базі ініціатив Президента України, пов’язаних з цим питанням. Влада будує відкриті взаємини з ветеранами, що надає можливість мати об’єктивну картину щодо стану піклування про тих, хто захищав нашу Вітчизну.

Спільне засідання призидії обласної ради ветеранів і колегії управління охорони здоров'я Миколаївської ОДА  (відео)

Читайте також

Вічна пам’ять Герою...

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Знову сумна звістка сколихнула Южноукраїнську територіальну громаду. 05.08.2024 помер мешканець нашо...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 08.08.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Станом на 08 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...

Про соціальні виплати

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує територіальну громаду...

Презентували послуги зі створення модулів "Земельний кадастр" та "Адресний реєстр" Южноукраїнської міської територіальної громади

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Сьогодні у виконавчому комітеті ТОВ "МагнетікВан Муніципальні Технології" презентували пос...

Управителі багатоквартирних будинків та ОСББ можуть надавати Пенсійному фонду України відомості, необхідні для призначення субсидій та пільг, зручним способом

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Для призначення пільг, а також житлових субсидій за експериментальним проєктом управителі багатоквар...

Взяли участь у вебінарі присвяченого практичним питанням реалізації Пілотного проєкту з надання Невідкладних Проміжних Репарацій

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...

Взяли участь в онлайн-навчанні з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

6 серпня 2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Е...

Пам’ятаємо!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Сьогодні минають роковини загибелі воїна нашої громади, лейтенанта, командир 4 механізованої роти 2...