
Шановні мешканці!
Під час обстеження теплотраси по вулиці Європейська, у районі храму Христа Спасителя, працівниками К...
Res --> 1
16 травня відбувся особистий прийом громадян міським головою Євгеном Квасневським.
Питання підняті громадянами стосувалися загалом наступних тем: оплата за послуги водопостачання та електроенергії, якщо в квартирі проживає два власника; установка, обслуговування та ремонт радіолюбительських антен; встановлення дитячого майданчика; про дитячій табір; надання одноразової матеріальної допомоги при народженні дитини; видача посвідчення члена сім’ї загиблого у роки ВВв.
Для максимально широкого вирішення питань та чіткого направлення на подальші дії, на прийомі були присутні заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів Южноукраїнської ради та представники управління житлово-комунального господарства і будівництва, комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання», комунального підприємства «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство», управління освіти, управління праці та соціального захисту населення, юридичної служби.
Звернулося 6 громадян. Всі звернення було детально розглянуто та взято на контроль.
Під час обстеження теплотраси по вулиці Європейська, у районі храму Христа Спасителя, працівниками К...
Важкі часи багатьох змушують зосередитися на своєму психічному здоров’ї, захисті добробуту та...
У Південноукраїнській бібліотеці для дітей пройшов захопливий захід, присвячений творчості одного з...
Продовження 63 сесії Південноукраїнської міської ради VIII скликання від 11.09.20...
У середу, 10 вересня, відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11-ти членів виконавчого ко...
Нещодавно у нашому закладі відбулася реформа. Відповідно до чинних вимог МОЗ замість відділ...
Ми зупиняємося на хвилину, щоб вшанувати пам’ять усіх, хто загинув внаслідок збройної агресії...
Сьогодні, коли Україна виборює свою свободу, питання підтримки наших Захисників та їхніх родин стає...
На сьогодні в управлінні соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради розпочинаєть...