Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Южноукраїнська об’єднана державна податкова інспекція оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
AA

Южноукраїнська об’єднана державна податкова інспекція оголошує конкурс на заміщення вакантної посади

Южноукраїнська об’єднана державна податкова інспекція (Арбузинське та Братське відділення) Миколаївської області Державної податкової служби оголошує конкурс  на  заміщення вакантної посади: 

Головний державний податковий інспектор юридичного відділу

Вимоги  до посади: 

1. Громадянство України;

2. Повна вища освіта за фахом юридичного спрямування;

3. Знання державної мови;

4. Досвід роботи з ПЕОМ.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою інспекції.

Документи приймаються  протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Южноукраїнськ, вул. Енергобудівників, 5, каб. № 16. 

Довідки за телефоном 2-79-67 або 5-40-27

Об’ява надрукована в газеті „Контакт” 08 вересня 2012 року №45 (2563). Термін дії об’яви протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення.

 

Читайте також

Шановні мешканці!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

Під час обстеження теплотраси по вулиці Європейська, у районі храму Христа Спасителя, працівниками К...

УВАГА! ХВИЛИНА МОВЧАННЯ

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Ми зупиняємося на хвилину, щоб вшанувати пам’ять усіх, хто загинув внаслідок збройної агресії...

Ветеранська політика та роль управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради в її реалізації

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської

Сьогодні, коли Україна виборює свою свободу, питання підтримки наших Захисників та їхніх родин стає...

До уваги внутрішньо переміщених осіб Южноукраїнської міської територіальної громади!

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської

На сьогодні в управлінні соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради розпочинаєть...