![](http://yu.mk.ua/public/index.php/uploads/files/2024/8/9/news/box3/f7454646ee41102addc1a212dd545886.jpeg)
Шановні мешканці Южноукраїнської міської територіальної громади!
Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг...
Res --> 1
На підставі наказу від 13.02.2012 року № 109 Державної Податкової Служби України «Щодо створення нових та функціонування діючих ЦОПП» та наказу ДПС у Миколаївській області від 21.02.2012 року № 48 «Щодо створення нових та функціонування діючих ЦОПП» було створено та відкрито 13.04.2012 року в Южноукраїнській об’єднаній державній податковій інспекції Миколаївської області, Центр обслуговування платників податків.
Центр обслуговування платників податків розроблено з метою поліпшення якості надання послуг, який має два зали (секції):
- зал надання консультаційних послуг;
- зал видачі довідок та дозвільних документів;
- прийому звітності, вхідної кореспонденції та реєстраційних документів;
- обслуговування платників податків;
- видачі реєстраційних карток та довідок з обліку платників податків;
- забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян.
Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг...
Цього тижня на Південноукраїнській АЕС стартували конкурси професійної майстерності, участь у яких б...
09 серпня 2024 року відбувся виїзд мультидисциплінарної команди комунального закладу «Територі...
Сенс подій – люди. Саме від їхнього комфорту залежить успіх будь-якого івенту. Люди...
Міністерству юстиції України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2003 № 61...
Гендерна рівність у трудових відносинах має бути передбачена в колективному договорі Принцип генд...
Відповідно до п.5 розділу ІІІ Закону України «Про порядок вирішення окремих питань адміністрат...
Забіг “Шаную воїнів, біжу за героїв України” входить у перелік заходів з відзначення у 2...
Графік роботи лікарів НКП "ЮУ МЦПМСД" 12.08.2024-16.08.2024 ...
Станом на 09 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...