![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/8/9/news/box3/f7454646ee41102addc1a212dd545886.jpeg)
Шановні мешканці Южноукраїнської міської територіальної громади!
Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг...
Res --> 1
З метою ознайомлення населення з діяльністю органів місцевого
самоврядування, в рамках Європейського тижня місцевої демократії у
Миколаївській області, виконавчим комітетом
Южноукраїнської міської ради
проводяться дні відкритих дверей. Бажаючі можуть ознайомитись з
роботою:
відділу кадрової роботи та звернень громадян |
10-14.10.2011 |
8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 |
відділу правової роботи, квартирного обліку та приватизації |
11.10.2011 |
9.00 - 17.00 |
відділу правової експертизи та претензійно-позовної роботи |
11.10.2011 |
15.00 - 17.00 |
управління освіти |
12.10.2011 |
8.00-17.00 |
відділу забезпечення депутатської діяльності, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації. |
14.10.2011 |
13.00 - 16.00 |
відділу діловодства та контролю |
14.10.2011 |
8.00 - 12.00 |
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг...
Цього тижня на Південноукраїнській АЕС стартували конкурси професійної майстерності, участь у яких б...
09 серпня 2024 року відбувся виїзд мультидисциплінарної команди комунального закладу «Територі...
Сенс подій – люди. Саме від їхнього комфорту залежить успіх будь-якого івенту. Люди...
Міністерству юстиції України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2003 № 61...
Гендерна рівність у трудових відносинах має бути передбачена в колективному договорі Принцип генд...
Відповідно до п.5 розділу ІІІ Закону України «Про порядок вирішення окремих питань адміністрат...
Забіг “Шаную воїнів, біжу за героїв України” входить у перелік заходів з відзначення у 2...
Графік роботи лікарів НКП "ЮУ МЦПМСД" 12.08.2024-16.08.2024 ...
Станом на 09 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...