Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Інформація про проведення конкурсу 17.05.2011 на право передачі в оренду фізичним особам не для комерційної діяльності приміщення (сміттєкамери)
AA

Інформація про проведення конкурсу 17.05.2011 на право передачі в оренду фізичним особам не для комерційної діяльності приміщення (сміттєкамери)

Об’єкт оренди

б-р  Шевченка,4,    під’їзд № 3

б-р  Шевченка,10,    під’їзд № 6

Характеристика об’єкта

Вбудоване нежитлове приміщення, площею  1,4 кв. м.

Вбудоване нежитлове приміщення, площею 1,4  кв. м.

Балансоутримувач

КП    ЖЕО

 

 

КП  ЖЕО

 

Балансова вартість об’єкта оренди   станом на  01.04.2011

  (сума в гривнях)

2898,10

 

 

1467,84

Основні  умови проведення конкурсу:

Цільове використання 

Побутове приміщення

Побутове приміщення

Базовий стартовий відсоток, %

5

 

5

Базова  стартова  ціна  місячна та  за 1 кв. м. площі, грн.

12,08

8,63

  6,12

  4,37

Термін оренди

до трьох   років

до трьох   років

 Істотні умови  договору оренди:

 - утримувати  об’єкт оренди в належному санітарно-технічному стані;

-  обов’язкове  виконання поточного  ремонту;

-  забезпечувати пожежобезпеку, не  зберігати вогненебезпечні  та хімічні речовини;

- своєчасно і  в повному  обсязі вносити орендну плату з урахуванням індексів інфляції;

Для участі  в конкурсі потрібно подати такі документи для фізичних осіб (громадян):

-  заяву;

 - копію паспорту та ідентифікаційного коду;

 - погодження мешканців житлового під’їзду.

Для осіб, які приймають участь в конкурсі, при собі необхідно мати паспорт або посвідчення особи (довіреність).

Термін прийняття документів – до   15-00 годин 16. 05.2011

Документи та заяви приймаються у відділі комунальної власності  управління економічного розвитку   Южноукраїнської міської ради за адресою:

м. Южноукраїнськ,  вул. Дружби народів,48, будівля виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, кабінет    13.

Конкурс буде проведено:  о   9 - 30 годині   17.05.2011

Додаткову інформацію щодо умов конкурсу та  зразок заяви  можна одержати у  відділі комунальної власності  управління економічного розвитку Южноукраїнської   міської ради за адресою: м. Южноукраїнськ,  вул. Дружби народів,48,  будівля виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, кабінет    13,  тел. 5-52-21.

Читайте також

Психологічне заняття у відділенні  оздоровчо-реабілітаційних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Перше психологічне заняття з новою зміною у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг. Вив...

Літня спека й робота на відкритому повітрі: як зберегти здоров’я і уникнути теплового стресу?

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської

Тривала дія високих температур на робочому місці — це не просто дискомфорт, а серйозний ризик...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 22.07.2025

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Станом на 22 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...

УВАГА!  09:00 Хвилина мовчання

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Вшановуємо світлу пам’ять українців, які віддали своє життя за свободу та незалежність нашої д...

Перелік вакантних посад, наявні в м.Південноукраїнську станом на 21.07.2025

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...

Звіт про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...

Проведено тренінг з мінної безпеки

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...