Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Відповіді на запитання
AA

Відповіді на запитання

1. Чому підвищуються тарифи на житлово-комунальні послуги?

 Інформація про необхідність  підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги вже неодноразово друкувалася на сторінках газет.

Проте, знову і знову доводиться повертатися до цієї теми, оскільки існуючі тарифи не дозволяють компенсувати витрати на  послуги водопостачання, теплопостачання та водовідведення, які споживаються населенням нашого міста.

Причиною підвищення тарифів на тепло-водопостачання та водовідведення є суттєве зростання складових собівартості послуг: електроенергія, покупна вода, теплова енергія в гарячій воді, заробітна плата, паливо, матеріали та інше, а також необхідність доведення до економічної обґрунтованості тарифів.

Через невідповідність діючих затверджених тарифів для населення їх фактичної собівартості, КП „ТВКГ” не  має можливості сплачувати заборгованість за отримані послуги тепло-водопостачання та водовідведення перед ДП НАЕК ”Енергоатом” ВП „Южноукраїнська АЕС”.

При обговоренні питання підвищення тарифів на засіданні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, все ж таки дійшли висновку, що нині надання житлово-комунальних послуг є справою збитковою і не дає можливості не тільки покращувати їхню якість, а й загрожує галузі розвалом, тому тарифи треба обов’язково піднімати.

Крім того, правильність здійснення розрахунків собівартості виробництва  послуг, що надаються КП „ТВКГ” перевірені Державною інспекцією з контролю за цінами, про що отримані відповідні висновки. 

Підвищені тарифи нададуть змогу забезпечити стабільну роботу підприємства, своєчасно сплачувати податки до бюджету, а також розраховуватись за енергоносії, покращити технічний стан виробництва, позитивно вплинути на якість послуг, що надаються підприємством.

2. Чому «роздули» штати КП «ТВКГ», яка кількість працівників і що вони роблять? Яка заробітна плата працівників? (Ми платимо гроші на їх величезні заробітні плати)?

Чисельність працівників КП «ТВКГ» залежить від протяжності інженерних мереж, кількості обладнання, машин та механізмів, а для ділянки внутрішньо-будинкових мереж – від кількості квартир та житлової площі. Відповідно до цих розрахунків, нормативна чисельність працюючих на підприємстві повинна складати 502 чоловіки, однак штатна чисельність працюючих станом на 2011 рік складає 424 чоловіка.

Середня заробітна плата працівників КП «ТВКГ» за 2010 рік склала 2080 гривень, в той час як середня заробітна плата по Україні – 2250 грн., в галузі комунального господарства – 3400 грн., по Миколаївській області – 2120 грн., а по місту Южноукраїнську – 3900 грн. Тому питання щодо «величезних» заробітних плат працівників КП «ТВКГ» необґрунтоване. Фонд оплати праці розрахований відповідно до Галузевої угоди ЖКГ, нормативно-правовими актами України з урахуванням росту рівня мінімальної заробітної плати встановленої Законом України «Про Державний бюджет на 2011 рік». Крім того, у зв’язку зі скрутним фінансовим становищем на підприємстві припинено виплати заохочувального характеру: премії за виконання виробничих показників, а також матеріальну допомогу.

3. Чому при розміщенні об’яв про заборгованість громадян перед КП «ТВКГ», не вказуються призвіща боржників?

Відповідно до ст. 32 Конституції України та ст. 11  Закону України «Про інформацію» встановлено,   що інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення ї інформації про особу без її згоди.  Тому, як один із методів впливу на недобросовісних боржників, підприємство використовує розміщення  оголошення на стендах під’їздів про загальну заборгованість всього  будинку за комунальні послуги без зазначення персональних даних про якусь конкретну особу.

 

4. Чому оплата за житлово-комунальні послуги здійснюється не за книжками, як було раніше, а за рахунками? До того ж оплата здійснюється наперед, а не за вже надані послуги?

Для зручності абонента на підприємстві впроваджена спрощена система оплати за спожиті комунальні послуги через квитанції, які надсилаються за кожною адресою. Та якщо у споживача є в наявності розрахункова книжка, він цілком може нею скористатися,  та сплатити за послуги за такою книжкою, однак сума до сплати повинна відповідати тій, що нарахована. Крім того, нашим підприємством не запроваджена попередня оплата за послуги., оскільки показники за спожиту воду, які передаються споживачами особисто щомісяця, не є сталими, а тому впровадження попередньої оплати неможливе. Рахунки за опалення виставляються споживачам разом з рахунками за воду. Відповідно до Типового договору „Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення” ,розрахунковий період оплати послуг – один календарний місяць. Термін внесення платежів – не пізніше 15 числа наступного за розрахунковим.

 

5. У моїй квартирі температура повітря не піднімається вище 18 ºС. Викликала сантехніка, він прийшов, потримався за батарею і пішов. Ніхто нічого не зробив. Що можна зробити в даній ситуації, до кого звертатися?

Відповідно до вимог щодо кількісних і якісних показнирків послуг та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних, затверджених постановою Кабінету Міністрів  №151 від 17.02.2010 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі , зниження якості", температура повітря  в житлових приміщеннях 18-20 град. С (за умоаи їх утеплення) вважається нормальною.

Проте, якщо у споживача виникають сумніви щодо температури повітря в житловому приміщенні, він може звернутися до КП ТВКГ з письмовою заявою про комісійне обстеження квартири. У випадку виявлення будь-яких порушень, будуть застосовані заходи та проведені роботи по їх усуненню. При доведенні факту бездіяльності без поважних причин будь-якого працівника КП ТВКГ, в даному випадку слюсаря-сантехніка, до ньогобудуть застосовані дисциплінарні заходи. 

 

Читайте також

Психологічне заняття у відділенні  оздоровчо-реабілітаційних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Перше психологічне заняття з новою зміною у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг. Вив...

Літня спека й робота на відкритому повітрі: як зберегти здоров’я і уникнути теплового стресу?

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської

Тривала дія високих температур на робочому місці — це не просто дискомфорт, а серйозний ризик...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 22.07.2025

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Станом на 22 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...

УВАГА!  09:00 Хвилина мовчання

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Вшановуємо світлу пам’ять українців, які віддали своє життя за свободу та незалежність нашої д...

Перелік вакантних посад, наявні в м.Південноукраїнську станом на 21.07.2025

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...

Звіт про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...

Проведено тренінг з мінної безпеки

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...