
Книжкова виставка «Закоханим у книгу - дарунок від читачів». Іванівська бібліотека-філія
Іванівська бібліотека-філія запрошує відвідати виставку нових надходжень «Закоханим...
Res --> 1
Кваліфікаційні вимоги: освіта вища, відповідний досвід роботи за напрямком діяльності або досвід роботи на інших керівних посадах не менше одного року.
Кандидат повинен знати основи чинного законодавства, постанови, розпорядження, накази, методичні нормативні документи, що регламентують підготовлення та випуск періодичних видань, основи авторського права й трудового законодавства, методи редагування рукописів та художньо-технічного оформлення друкованої продукції, інструкції та стандарти за профілем роботи, тощо.
Кандидат повинен мати навички роботи зі спеціальності, володіти державною та російською мовами, бути впевненим користувачем комп’ютерної техніки.
До заяви додаються: копія паспорту, копія документу про освіту, копія трудової книжки, за можливістю, рекомендація.
Заяви приймаються за адресою вул. Дружби народів, 48, приймальня міського голови. Телефон для довідок 5 59 29.
Іванівська бібліотека-філія запрошує відвідати виставку нових надходжень «Закоханим...
Перше психологічне заняття з новою зміною у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг. Вив...
Гаряча лінія кризової та юридичної підтримки Українського ветеранського фонду Мінветеранів &...
Тривала дія високих температур на робочому місці — це не просто дискомфорт, а серйозний ризик...
Станом на 22 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...
Вшановуємо світлу пам’ять українців, які віддали своє життя за свободу та незалежність нашої д...
Уклали трудовий договір із найманим працівником? Подбайте про належні, безпечні й здорові умови прац...
Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...
Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...
17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...