
Пам’ятка роботодавцю: як створити безпечні й здорові умови праці
Уклали трудовий договір із найманим працівником? Подбайте про належні, безпечні й здорові умови прац...
Res --> 1
Сьогодні дошкілля України активно впроваджує у практику роботи Базову програму розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Це вимагає від педагогів зміни світоглядних позицій, творчого переосмислення цілей, змісту та процесуальності дошкільної освіти, зміщення акцентів на створення умов для поступального, повноцінного, всебічного, цілісного розвитку особистості.
Фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, має опанувати педагогічні технології, які відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.
Тому педагоги дошкільних навчальних закладів гостро потребують різноманітних, систематичних організованих форм методичної роботи, які б допомогли їм без страху, а із зацікавленістю, без примусу, а з готовністю, неупереджено і з надією працювати за Базовою програмою.
Для розв’язання поставлених завдань, обміну досвідом, інтеграції педагогічних працівників та фахівців з різних галузей у дошкільному закладі № 9 «Червона квіточка» розроблена структура методичної роботи, яка забезпечує системно – цільовий підхід до навчання педагогів.
Так, від початку нового навчального року у закладі проведено ряд різноманітних заходів, націлених на підвищення професійної компетентності, майстерності, розвиток творчого потенціалу кожного педагога. Це: ділова гра «Шість капелюшків мислення» (вихователь-методист Радіонова Г.Г.), тренінгове заняття «Хочу! Можу! Буду!» (практичний психолог Дизик А.А.), засідання Клубу молодих вихователів «Паросток» (вихователь-методист Гріньова В.М.).
Продовженням цієї роботи стало проведення 22.10.2009 року семінару-практикуму за темою: «Формування життєвої компетентності дітей відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (вихователі-методисти Гріньова В.М., Радіонова Г.Г.). У ході даного заходу розкрито основні аспекти забезпечення особистісно зорієнтованого підходу до дітей, його сутність та шляхи реалізації. Логічно та професійно викладений Радіоновою Г.Г. та Гріньовою В.М. теоретичний матеріал був доцільно підкріплений наочними посібниками, що сприяло залученню педагогів до активного сприймання та обговорення даної теми. Використані психологічні вправи та рольові ігри дали можливість налагодити зворотній зв’язок між учасниками семінару.
У ході вивчення та реалізації Базової програми, головне завдання керівника закладу, методичної служби полягає в тому, щоб донести до педагогів необхідність «зійти з консервативної колії», бо як не можливо відкрити старим ключем сучасний замок, так педагогові зі старими поглядами не можливо відкрити двері у майбутнє.
Уклали трудовий договір із найманим працівником? Подбайте про належні, безпечні й здорові умови прац...
Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...
Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...
17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...
Сьогодні минають роковини загибелі Захисника України, воїна нашої громади, старшого лейтенанта, кома...
З метою забезпечення дітей, зарахованих у новому навчальному році до першого класу закладу освіти, щ...
З 13 по 19 липня 2025 року в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 6 актов...
Полинолиста амброзія – найпоширеніший вид амброзії в межах України. Рослина швидко розмножуєть...
Станом на 21 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...
17 липня набуде чинності Закон України “Про внесення змін до КУпАП, ККУ України, КПК Укра...