AA

Стан ринку праці м. Южноукраїнська на 01.05.2017

Чисельність осіб, які були зареєстровані як безробітні в Южноукраїнському міському центрі зайнятості протягом січня - квітня 2017 року  –  1 009 осіб, в тому числі:

   - жінки                                  –   669

   - чоловіки                             –  340

   - молодь у віці до 35 років    –  459

  Безробітні, працевлаштовані при сприянні служби зайнятості – 155 осіб,  у тому числі:

  • на нові робочі місця з наданням компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 15 осіб,
  • отримали одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності – 0 осіб.

 Направлено на  професійне навчання –  120 осіб.

 Брали участь в  громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру –    21 особа. 

Потреба підприємств у працівниках  –  49

Навантаження на 1 вільне робоче місце  –     12 осіб.

Станом на 01.05.2017 р. мали статус безробітного – 573 особи.

Отримують допомогу по безробіттю -  395 осіб.

Мінімальний розмір допомоги по безробіттю для незастрахованого – 544,00 грн.

Мінімальний розмір допомоги по безробіттю для  застрахованого  – 1280,00 грн.

Використання коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у січні - квітні 2017 році

  • допомога по безробіттю  - 2 699 868 грн.
  • витрати на оплачувані громадські роботи –  14 934 грн.
  • одноразова виплата допомоги по безробіттю для організації безробітними підприємницької діяльності  -  0 грн.
  • витрати на професійне навчання безробітних  -       0 грн.
  • допомога на поховання – 0 грн.    
  • компенсація роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 9 774 грн.

Читайте також

Відбулося засідання координаційного комітету сприяння зайнятості населення міста Южноукраїнська

Южноукраїнська міська філія Миколаївського обласного центру зайнятості

Днями за ініціативи Южноукраїнської міської філії Миколаївського ОЦЗ відбулося засідання координацій...