Стан ринку праці м. Южноукраїнська на 01.05.2024
Скористалися послугами Южноукраїнського відділу Вознесенської філії Миколаївського обласного центру...
Res -->
Южноукраїнська міська філія Миколаївського обласного центру зайнятості надає перелік вакантних посад,
які за інформацією роботодавців, наявні в м. Южноукраїнську
станом на 17.05.2022:
Посада |
Заробітна плата |
Бухгалтер |
8000,00 |
Касир (на підприємстві, в установі, організації) |
6500,00 |
Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації |
10 000,00 |
Ліфтер |
6500,00 |
Швачка |
6500,00 |
Обвалювальник м’яса |
7000,00 |
Охоронник |
8200,00 |
Також, Державною службою зайнятості запроваджено дієвий інструмент для роботодавців та шукачів роботи «Чат-бот від служби зайнятості: «Робота зараз: Державна служба зайнятості» де можна знайти інформацію щодо пошуку роботи, професійного навчання, розміщення вакансій, трудового законодавства. На каналі @DCZWorkNowBbot щоденно публікуються тільки актуальні вакансії з усієї України.
За детальною інформацією звертатись: за адресою вул. Дружби народів буд. 54
Скористалися послугами Южноукраїнського відділу Вознесенської філії Миколаївського обласного центру...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості н...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості н...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості н...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості н...
У квітні 2022 року Уряд запровадив Програму, яка стимулює роботодавців брати на роботу внутрішньо пе...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає перелік...
Нещодавно в Україні стартував новий експериментальний урядовий проєкт, за яким учасники бо...
Наприкінці серпня 2023 року Уряд запровадив програму, за якою роботодавець, що працевлаштував л...
Скористалися послугами Южноукраїнського відділу Вознесенської філії Миколаївського обласного цент...