AA

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 24.05.2019 по 30.05.2019

            Фінансове управління надає інформацію про надходження та використання бюджетних коштів за період з 24.05.2019 по 30.05.2019 року для розміщення на офіційному сайті м. Южноукраїнська.

За відповідний період доходи міського бюджету склали – 7 600,8 тис. грн., в тому числі:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 2 560,3тис. грн.;

-  плата за землю – 4 270,7 тис. грн.;

  • інші податки і збори – 716,2 тис. грн.;
  • кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 53,6 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 15 043,9 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 10 592,2 тис. грн., із них:

  • 9 631,8 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями;
  • 565,6 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
  • 243,6 тис. грн. на харчування;
  • 151,2 тис. грн. (придбання: канцелярських товарів та бланочної продукції, господарських товарів, м'якого інвентарю, аптечки універсальної, механічних запчастин та мастильних засобів, а також на: відрядження; поточний ремонт мереж водопостачання та опалення; страхування водіїв; технічне обслуговування обладнання ЦСВ; відновлення картриджа; бактеріальні дослідження; передплату періодичних видань; очищення зовнішніх каналізаційних мереж ДНЗ №8; утилізацію ламп; доставку дітей на ЗНО та для прийняття участі дітей в ДЮ ВПГ  "Сокіл" ("Джура"); публікацію в ЗМІ);

- виконання заходів за міськими програмами – 3 897,9 тис. грн., із них на:

  • розвиток культури та спорту – 114,1 тис. грн. (організація та проведення концертної програми, відрядження на змагання);
  • розвиток освіти – 30,2 тис.грн. (стипендія, грошові винагороди за підсумками  конкурсів, учнівських проектів та предметних олімпіад);
  • «Наше місто» - 4,9 тис.грн. (придбання та наклеювання білбордів, придбання квітів);
  • захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 104,3 тис.грн. (програмне забезпечення для аварійного дозиметричного комплекту з індивідуальними дозиметрами);
  • розвитку дорожнього руху – 188,2 тис.грн. (придбання фарби та виконання робіт з нанесення або відновлення дорожньої розмітки на вулицях загального користування; виконання робіт з ліквідації усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття);
  • реформування та розвиток ЖКГ – 1 331,1 тис. грн. (оплата КП "ТВКГ" за постачання електричної енергії; попередня оплата на капітальний ремонт сходів в міському парку; влаштування пішохідних доріжок на міському цвинтарі);
  • капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 1 737,5 тис.  грн. (за виконані роботи: по ремонту ДНЗ №8 (укріплення основ та фундаментів блоку Б) та з капітального ремонту ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами; попередня оплата на реконструкцію системи лікувального газо-забезпечення в КНП "Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня" та на капітальний ремонт ДНЗ№3 "Веселка" (заміна вікон));
  • охорону здоров’я – 4,5 тис. грн. (харчування донорів крові);
  • соціальні програми – 0,2 тис. грн. (надання пільг по оплаті за ЖКП.);
  • депутатські кошти – 10,8 тис.грн. (придбання спортінвентарю та лави);
  • підтримка ОСББ – 372,1 тис.грн (капітальний ремонт ліфтів в житлових будинках за відповідними  адресами);

- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 553,8 тис.грн., з них:

  • 5,2 тис. грн. на утримання КЗ "ЦСПРД" (придбання медикаментів та хлорантоину, відрядження);  
  • 63,1 тис.грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти та придбання орбітрека та бігової доріжки для підтримки осіб з особливими освітніми потребами  (інклюзія та ІРЦ);
  • 485,5 тис.грн. на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату ЖКП (державна субвенція).

 

Читайте також