Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 19 937,6 тис. грн....
Res --> 1
За відповідний період до міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 7 265,4 тис. грн., із них: 6 798,0 тис.грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб та 152,4 тис. грн. – земельного податку.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного бюджету в сумі 16 752,2 тис.грн., з них на: виплату заробітної плати та відпускних з нарахуваннями – 4 671,9 тис.грн., медикаменти – 5,0 тис.грн., продукти харчування – 346,9 тис.грн., енергоносії – 970,8 тис.грн., а також інші видатки в сумі 6 045,5 тис.грн. з них на придбання: квітів до свят, канцелярських та господарських товарів, системних блоків, мікроскопу Granum L20, ультразвукової діагностичної Mylab Touch у складі, вагонки, бланочної продукції, посуду в асортименті для ДНЗ, сантехнічних виробів та будівельних матеріалів для ЦРД "Гармонія", лінолеуму для Гімназії та ЗОШ №3, меблів для ЗОШ №1, намету армійського, новорічного банеру, бензину, комп’ютерів та обладнання, музичної апаратури, шлагбауму автоматичного, протитуберкульозних ліків, вітамінів та гепато протекторів, лампи для проектора ЗОШ №2, виробів для ванної кімнати та кухні Гімназії, магістральних та обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів, офісного устаткування та приладдя різного, засобів індивідуального захисту для населення, тощо. Також кошти міського бюджету було направлено на: виконання рішення Господарського суду Миколаївської області (Наказ Господарського суду від 18.06.2012 по справі №5016/3702/2011 (17/177); відрядження на змагання; надання пільг окремим категоріям громадян по оплаті ЖКП, послуг кабельного телебачення та стаціонарного телефонного зв’язку; забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни, праці та осіб з інвалідністю; часткове відшкодування ветеранам війни витрат на лікарські засоби при амбулаторному лікуванні за рецептами лікарів згідно з Переліком ліків, які надаються безкоштовно; відшкодування коштів на поховання одиноких громадян міста і осіб без визначеного місця проживання; забезпечення безоплатним користуванням (соціальний пакет) державного та громадського телебачення окремої категорії громадян; забезпечення малозабезпечених громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми, осіб, які опинились в скрутній життєвій ситуації гарячим харчуванням та продуктовими наборами; фінансову підтримку для здійснення статутної діяльності міських громадських організацій; забезпечення пільгового зубопротезування ветеранів війни та праці, непрацюючих осіб з інвалідністю; курси та відрядження; вивіз та складування ТПВ; експлуатаційні витрати; монтаж та пуско-налагоджування засобів охоронної та тривожної сигналізації; виконання робіт з капітального ремонту ліфта в житловому будинку за відповідною адресою; продовження дії ліцензії на антивірусну програму; відшкодування коштів на харчування донорів; охорону приміщення та спостереження за протипожежним станом приміщення; оренду приміщення; ремонт системного блоку; поточний ремонт коридору 1 від боксу №1 до боксу №4 другого поверху інфекційного відділення; повірку обладнання; поточний ремонт медичного блоку; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на приміських маршрутах; виготовлення поліграфічної продукції з екологічної тематики; виконання робіт з будівництва систем відеоспостереження; утримання об’єктів благоустрою: озеленення, обслуговування вуличного освітлення, сторожова охорона міського цвинтаря; послуги зв’язку та банку; обслуговування інженерних та електричних мереж; налаштування мережі з підключенням до Інтернету; технічне обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки; технічне обслуговування пожежної сигналізації; поточний ремонт коридора; встановлення металопластикових вікон; виконання робіт з поточного ремонту місць загального користування гуртожитку №3 (І-й поверх ліве крило) по вул.Миру,9 та заміна вхідних дверей в кімнатах ІІ-го поверху гуртожитку №1 по вул.Дружби Народів,8; поточний ремонт кабельних мереж вуличного освітлення; видалення сухостійних аварійних дерев на території міста; виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Нове будівництво критого спортивного майданчика ЮУ ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів ім.Захисників Вітчизни, бул.Курчатова,8"; виконання робіт за об’єктом: "Реконструкція гуртожитку №6 під житло за адресою: вул.Олімпійська,3"; виконання робіт з побудови мережі ВОЛС та СВН на об’єкті за адресою: м.Южноукраїнськ, Точка №3 та Точка №4, в частині прокладки кабелів ОКТБг від Р/М на пр.Незалежності через Р/М вул.Миру до Точки №3 та Точки №4. Лінійні споруди, згідно договору №185 від 15.11.2018 року; виконання робіт за об’єктом: "Реконструкція будівлі ЦНАП за адресою: вул.Дружби Народів,35-В"; виконання робіт по технічному переоснащенню інженерних вводів із встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання в житловому будинку за відповідною адресою; відшкодування коштів на придбання світлових конструкцій (перетяжка); виконання робіт з капітального ремонту піддашків парадних входів п.1.2 житлового будинку за адресою: пр.Незалежності,19; опублікування інформації в газеті; ремонт холодильної камери в їдальні ЗОШ №2; забезпечення пільгової передплати на міські періодичні видання пільговій категорії населення; виконання робіт з "Реконструкції електричних мереж із встановленням дизель-генератора в КЗ "ЮМЛ" за адресою: вул.Миру,3" та інше.
За рахунок коштів субвенцій з державного та обласного бюджетів проведено видатки в сумі 4 712,1 тис. грн., які були направлені на: відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 58,0 тис.грн.; придбання господарських товарів та миючих засобів, охорону території, вивіз сміття, адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, виплату заробітної плати з нарахуваннями, виконання робіт з поточного ремонту рентгенівського кабінету, оплату відряджень працівників, виготовлення та встановлення решітчастої конструкції з дверима та металевих дверей у складі медикаментів, відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань (медична субвенція) – 2 317,6 тис.грн.; ультразвукової діагностичної Mylab Touch у складі (кошти субвенції соц.-економ розвитку) – 1 245,5 тис.грн.; пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та виконання робіт по капітальному будівництву дитячого спортивного комплексу "Спортляндія" для ЦРД "Гармонія" (кошти обл.субвенції) – 146,0 тис.грн.; придбання спеціальних засобів корекційно-розвиткових занять та засобів корекції психологічного розвитку (офісне устаткування, ігри та іграшки) для ЗОШ №4 (інклюзія) – 5,7 тис.грн.; надання пільг та субсидій на оплату ЖКП окремим категоріям громадян відповідно до законодавства - 939,3 тис.грн.
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 19 937,6 тис. грн....
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 6 465,6 тис. грн.,...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 43 390,7 тис. грн.,...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 12 868,3 тис. грн., із н...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 17 138,6 тис. грн....
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 9 642,4 тис. грн.,...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 37 726,8 тис. грн....
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 53 695,1 тис. грн....
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 4 487,5 тис. грн., із н...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 13 787,4 тис. грн., із...