Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними
AA

Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними

Наразі сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб.

Якщо на дату формування листка непрацездатності, роботодавець не подав повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки у звітності та листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу, можна направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту». При наведенні курсора, на неї користувачу відкриється наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв'язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».

В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані:

  • регіон (вибрати з випадаючого списку);
  • телефон страхувальника;
  • код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
  • номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
  • РНОКПП (не обов'язкове для заповнення).

Автоматично система заповнить: номер запиту; дату формування запиту; код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника; найменування страхувальника / ПІБ.

При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.

Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.

Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».

Читайте також

Окремі питання визначення розміру пенсії за вислугу років особам, звільненим зі служби в поліції

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Відповідно до пункту “а” статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб,...

Щодо встановлення належності наданих заявником документів для призначення пенсії у разі виявлення розбіжностей в написанні прізвища, імені та по батькові

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Пунктом 4.2 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно...