Як увійти на вебпортал Пенсійного фонду України за допомогою Дія.Підпис
Скористайся вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України і авторизуйся за допомогою "...
Res --> 1
Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID - картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).
Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду України) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Як це зробити?
Крок 1. На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.
Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна “Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати – з пошти на банк або навпаки)”, “Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)”, “Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні”, “Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER”, “Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та / або паспортних даних)”. Натисніть на обране вікно.
Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.
Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).

Скористайся вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України і авторизуйся за допомогою "...
Інклюзивність інформаційних майданчиків органів виконавчої влади – це не лише про зр...
Для продовження виплат пенсіонери та отримувачі страхових виплат, які тимчасово проживають за межами...
Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених бат...
З 1 липня 2025 року в Україні стартував експериментальний проєкт з надання базової соціальної допомо...
Державна допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (далі – допомога на діте...
З метою реалізації права потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захво...
Саме страховий стаж людини визначає її право на страхову пенсію. При цьому періоди трудової діяль...
Пенсійний фонд України запровадив зручний порядок проходження ідентифікації онлайн. Тепер вам не пот...
Порядок надання одноразової грошової допомоги учням перших класів "Пакунок школяра" (далі...