Щодо переходу на зимовий режим роботи теплових мереж
Згідно з розпорядженням міського голови від 15.10.2025 р. № 255-р з 17.10.2025р. розпочато подачу те...
Res --> 1
20.11.2019 року в сесійній залі виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради у форматі «круглий стіл» за участю міського голови, його заступників, начальників виконавчих органів ради, директорів комунальних підприємств та голів ОСББ відбулася нарада з питання щодо утримання прибудинкових територій житлових будинків, в яких створені ОСББ, в зимовий період. Під час обговорення та дискусії були порушені такі основні питання:
- утримання прибудинкових територій (прибирання листя та снігу);
- поточний ремонт «транзитних трубопроводів» за кошти міського бюджету;
- відновлення систем пожежогасіння та димовидалення у розмірі 100% за кошти міського бюджету;
- несанкціоноване знесення зелених насаджень;
- придбання нового сміттєвозу.
Вирішення порушених питань потребує прийняття низки розпорядчих документів, які будуть відпрацьовуватись відповідними виконавчими органами Южноукраїнської міської ради.

Згідно з розпорядженням міського голови від 15.10.2025 р. № 255-р з 17.10.2025р. розпочато подачу те...
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства» Південноукраїнської міської р...
Нарада з питань житлово-комунального господарства відбулася у вівторок, 28 жовтня, під головуванням...
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради - виконавчий орган Південноукраї...
Комунальне підприємство "Служба комунального господарства" Південноукраїнської міської рад...
20.10.2025 відбувся порив на магістральному трубопроводі теплової мережі міста біля супермаркету &la...
Згідно з розпорядженням міського голови від 15.10.2025р. № 255-р «Про початок опалювального пе...
З 19:00 22.10.2025 року до 21:00 23.10.2025 року філією ВП ПАЕС АТ НАЕК «Енергоатом&ra...
Міський голова підписав розпорядження про початок опалювального періоду 2025–2026 років. Пи...
Під головуванням першого заступника міського голови Миколи Покрови у вівторок, 14 жовтня, відбулася...