Чому потрібно реєструвати бізнес?
В Україні досі розповсюджений бізнес без офіційної реєстрації. І це стосується, як і невеликих підпр...
Res --> 1
16.12.2017 року на території об’єкту «Критий ринок», за адресою: вулиця Дружби Народів, 19б, діяльність якого організовує ТОВ «Грант Інвест Сервіс», проведено новорічний ярмарок з продажу продуктів харчування (сільськогосподарська продукція рослинного та тваринного походження, м’ясна гастрономія та хлібобулочні вироби).
В ярмарку прийняли участь 11 суб’єктів господарювання з продажу продуктів харчування, зокрема: олія соняшникова, ковбаси, масло вершкове та молокопродукти, кондитерські вироби, хліб і хлібобулочні вироби та інші.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради висловлює подяку ТОВ «Грант Інвест Сервіс» та суб’єктам господарювання за участь у ярмарці!
Запрошуємо суб’єктів господарювання, мешканців та гостей міста Южноукраїнська
на новорічні ярмарки з продажу продуктів харчування (сільськогосподарська продукція рослинного та тваринного походження, м’ясна гастрономія та хлібобулочні вироби),
які відбудуться 23.12.2017 та 30.12.2017
на території об’єкту «Критий ринок»,
за адресою: вулиця Дружби Народів, 19б,
діяльність якого організовує ТОВ «Грант Інвест Сервіс».
В Україні досі розповсюджений бізнес без офіційної реєстрації. І це стосується, як і невеликих підпр...
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері г...
У зв’язку з аварійно-ремонтними р...
Енергетичний сектор України у процесі відбудови потребує радикальних змін та повного втілення євроін...
В рамках укладеного меморандуму з Аналітичним центром Cedos, 1 та 2 травня 2024 року було проведено...
Южноукраїнська міська громада взяла участь у резиденції ідей з цивільно-військового партнерства. Ця...
Відбулась фасилітаційна зустріч з командою представників Міжнародної неурядової організації «Ц...
Міським головою 22.04.2024 затверджено доповнення до плану діяльності з підготовки проєктів...
Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 04.04.2024 «Про застосування персональ...