Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Res -->
Пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2022 № 14 утворено Південне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, як юридичну особу публічного права міжрегіонального територіального органу Державної служби з питань праці, та ліквідовано Управління Держпраці у Миколаївській області, як територіальний орган Державної служби з питань праці.
Враховучи вищезазначене, повідомляємо контакти Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для листування з 01.12.2022 року:
начальник Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці – Возняк Роман Іванович.
адреса: Миколаївська область, м. Миколаїв, вулиця Маршала Василевського, 40/1, індекс 54003.
електронна адреса: mk@dsp.gov.ua, телефон: (063) 649-14-52 – відділ організації документообігу та контролю (Миколаїв)
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. 10.04.2...
На Платформі допомоги врятованим (https://www.helpplatform.in.ua) ...
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
30.04.2024 за головування заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мар...
Домашнє насильство суттєво впливає на ґендерні ролі та стереотипи, які формуються в суспільстві. Одн...
1 травня в Україні відзначають Міжнародний день праці. Це свято для всіх, хто своєю щоденною працею...
У Южноукраїнській міській територіальній громаді завершився місячник присвячений до Всесвітнього Дня...
З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...
29 квітня 2024 року в залі засідань управління соціального захисту Южноукраїнської міської ради відб...