Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | УВАГА!
AA

УВАГА!

‼️Звертаємо УВАГУ населення громади‼️

????На сьогодні граничні рівні споживання електроенергії для нашої громади становитимуть 8,1 МВт.

????Станом на 11.00 споживання електроенергії становить 8,4 МВт.

????У зв’язку з цим будуть вводитись спеціальні графіки стабілізаційних відключень.

❗️В котрий раз нагадуємо населенню громади про дотримання режиму економії електроенергії!

❗️Не доводьте до введень заходів по відключенню від електроенергії мікрорайонів міста.

????Зазначені заходи робляться для того, аби, не перевищуючи лімітів, заживити хоч ненадовго тих споживачів, що тривалий час знаходилися без електропостачання.

Читайте також

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ГРОМАДИ!

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

На теперішній час наша громада знаходиться в межах встановлених граничних лімітів споживання електро...

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ГРОМАДИ!

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У зв'язку з виходом нашої громади за межі передбачених граничних рівнів електроспоживання з 1...

Шановні мешканці громади!

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

За інформацією НЕК "Укренерго", у зв’язку з виникненням дефіциту потужності в ОЕС Ук...

Зверніть увагу!

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

За вимогою НЕК "Укренерго" МОЖЛИВЕ застосування наступного графіку погодинних відключе...

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ГРОМАДИ!

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У разі виходу нашої громади 15 травня 2024 року за межі передбачених граничних рівнів електроспожива...

Відбулася комплексна перевірка Южноукраїнської міської територіальної громади щодо виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...