Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Шановні мешканці Южноукраїнської міської територіальної громади!
AA

Шановні мешканці Южноукраїнської міської територіальної громади!

На базі комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади»

працює пункт прокату технічних засобів реабілітації, де особи певної категорії у разі необхідності можуть отримати у тимчасове користування палиці, милиці, ходунки, інвалідні візки та інші засоби реабілітації.

Якщо у Вас є засоби реабілітації, які не використовуються з різних причин, просимо приносити їх до пункту прокату, який знаходиться за адресою:

б-р Цвіточний, 4, кабінет № 3, або повідомити за телефоном 5-55-37.

                                                                 Заздалегідь вдячні за небайдужість та допомогу!

Читайте також

Психологічне заняття із соціальними робітниками відділення соціального обслуговування вдома

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Для зміцнення групової взаємодії зробили руханку, вітаючись різними ча...

Взяли участь у комісійному відвідуванні сімей

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання...

Пізнавальна лекція

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

08 травня на подвір’ї біля відділення оздоровчо-реабілітаційних послуг КЗ «Територіальни...

Великодня виставка

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

  У відділенні комплексної реабілітації дітей з інвалідністю комунального закладу &laqu...

Перше психологічне заняття нової зміни у відділенні оздоровчо-реабілтаційних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Перше психологічне заняття нової зміни у відділенні оздоровчо-реабілта...