Як виникла ідея відзначати День працівника соціальної сфери?
Ще в стародавньому світі в товариствах людей були ті, котрі відчували в собі сил...
Res --> 1
Існування мобінгу в трудових колективах може стати причиною зниження ефективності діяльності будь-якого підприємства. Тому власникам та директорам підприємств і організацій для профілактики мобінгу слід вжити ряд заходів:
Формувати в організації здорову організаційну культуру.
Роль керівника — підтримати в робочих колективах здоровий соціально-психологічний клімат.
Розвивати у вищого керівництва управлінські навички.
Створювати механізми отримання зворотного зв’язку від службовців.
Чітко формулювати службові обов’язки і точно позначати межі індивідуальної відповідальності кожного працівника.
Забезпечити чіткий і раціональний поділ праці між різними структурними підрозділами, виключити перетин і дублювання поставлених перед ними завдань.
Формувати зрозумілу систему кадрового просування, давати можливість кар’єрного росту.
Забезпечити відкритість інформаційних потоків на підприємстві та створити прозорий механізм прийняття управлінських рішень.
Виключити можливість родинних або інтимних зв’язків між керівництвом і підлеглими.
Створювати нетерпимість у відношенні до пліток і припиняти будь-які інтриги на роботі.
Узагальнені рекомендації, як себе треба вести, щоб уникнути мобінгу на робочому місці:
По можливості будьте доброзичливі зі всім колективом. Це не означає, що треба перед усіма підлещуватися й плазувати.
Прийшовши на нову роботу (особливо під час випробувального терміну), спілкуйтеся з колективом більш рівно і формально ввічливо. Не прагніть відразу вплутуватися у внутрішні розборки, не привертайте зайву увагу неординарною поведінкою, не нав’язуйте свою емоційну прихильність.
Знайдіть золоту середину між тим, щоб не виділятися з колективу і зберегти своє обличчя.
Ніколи не принижуйте свого колегу. Навпаки, хваліть і намагайтеся підняти його у власних очах і в очах працівників. Тільки не перестарайтеся!
Не пліткуйте і не осуджуйте, а почувши плітку, не поширюйте її в колективі (і взагалі треба знати, коли слід промовчати).
Якщо хтось з працівників пробує вас «дістати», не переживайте, спокійним тоном спробуйте з’ясувати чого він домагається. Не реагуйте на образливі слова. Пам’ятайте, що на ображених воду возять.
Не давайте себе в образу. Іноді варто «показувати зуби».
Не ігноруйте корпоративні заходи, дотримуйтеся традицій і неписаних правил колективу.
Не «фамільярничайте» з керівником, навіть якщо ви з ним у дружніх відносинах. Не афішуйте цю дружбу, дружите за межами фірми.
Сумлінно і професійно виконуйте свої обов’язки. При виникненні конфлікту начальник прийме вашу сторону, навряд чи він захоче втрачати хорошого працівника.

   Ще в стародавньому світі в товариствах людей були ті, котрі відчували в собі сил...
   Міжнародна гуманітарна організація Mercy Corps спільно з партнерською організацію ГО «Вест Юкр...
   28 жовтня 2025 року в приміщенні управління соціального захисту населення Південноукраїнської місь...
   Рівні права та можливості для чоловіків та жінок є ключовим пріоритетом державної політики...
   Розпочинається опалювальний сезон. З настанням холодної пори року багато людей для обігріву приміщен...
   Уряд затвердив план заходів до Дня вшанування пам’яті Захисників і Захисниць України, учасникі...
   23 жовтня міський голова Валерій Онуфрієнко провів зустріч з активом Ради ветеранів ВП ПАЕС. Близько...
   Уявіть, що ви говорите про свої почуття, і вас розуміють і підтримують, замість того, щоб критикуват...
   У місті Південноукраїнську проводяться роботи з обрізання дерев. Це пов'язано з профілактичною с...
   До уваги мешканців Південноукраїнської територіальної громади, які опалюють житло твердим паливом!...