«Це саме той ветеран»
Український ветеранський фонд запустив інформаційну кампанію, щоб нагадати — кожен ветеран зас...
Res --> 1
Існування мобінгу в трудових колективах може стати причиною зниження ефективності діяльності будь-якого підприємства. Тому власникам та директорам підприємств і організацій для профілактики мобінгу слід вжити ряд заходів:
Формувати в організації здорову організаційну культуру.
Роль керівника — підтримати в робочих колективах здоровий соціально-психологічний клімат.
Розвивати у вищого керівництва управлінські навички.
Створювати механізми отримання зворотного зв’язку від службовців.
Чітко формулювати службові обов’язки і точно позначати межі індивідуальної відповідальності кожного працівника.
Забезпечити чіткий і раціональний поділ праці між різними структурними підрозділами, виключити перетин і дублювання поставлених перед ними завдань.
Формувати зрозумілу систему кадрового просування, давати можливість кар’єрного росту.
Забезпечити відкритість інформаційних потоків на підприємстві та створити прозорий механізм прийняття управлінських рішень.
Виключити можливість родинних або інтимних зв’язків між керівництвом і підлеглими.
Створювати нетерпимість у відношенні до пліток і припиняти будь-які інтриги на роботі.
Узагальнені рекомендації, як себе треба вести, щоб уникнути мобінгу на робочому місці:
По можливості будьте доброзичливі зі всім колективом. Це не означає, що треба перед усіма підлещуватися й плазувати.
Прийшовши на нову роботу (особливо під час випробувального терміну), спілкуйтеся з колективом більш рівно і формально ввічливо. Не прагніть відразу вплутуватися у внутрішні розборки, не привертайте зайву увагу неординарною поведінкою, не нав’язуйте свою емоційну прихильність.
Знайдіть золоту середину між тим, щоб не виділятися з колективу і зберегти своє обличчя.
Ніколи не принижуйте свого колегу. Навпаки, хваліть і намагайтеся підняти його у власних очах і в очах працівників. Тільки не перестарайтеся!
Не пліткуйте і не осуджуйте, а почувши плітку, не поширюйте її в колективі (і взагалі треба знати, коли слід промовчати).
Якщо хтось з працівників пробує вас «дістати», не переживайте, спокійним тоном спробуйте з’ясувати чого він домагається. Не реагуйте на образливі слова. Пам’ятайте, що на ображених воду возять.
Не давайте себе в образу. Іноді варто «показувати зуби».
Не ігноруйте корпоративні заходи, дотримуйтеся традицій і неписаних правил колективу.
Не «фамільярничайте» з керівником, навіть якщо ви з ним у дружніх відносинах. Не афішуйте цю дружбу, дружите за межами фірми.
Сумлінно і професійно виконуйте свої обов’язки. При виникненні конфлікту начальник прийме вашу сторону, навряд чи він захоче втрачати хорошого працівника.
Український ветеранський фонд запустив інформаційну кампанію, щоб нагадати — кожен ветеран зас...
Щороку 20 листопада в день річниці прийняття Конвенції про права дитини Україна відзначає Всесвітній...
Найчастіше аварії стаються через нетверезих водіїв або необережність пішоходів, які у сутінках стают...
Міський голова Валерій Онуфрієнко разом із депутаткою міської ради Анастасією Палько, яка є також за...
На базі «Центру комплексної реабілітації «Поділля» у Вінниці відкрито унікальний м...
21.11 в м.Південноукраінськ , Вознесенського р-ну буде працювати мобільна група БФ «Право...
У межах Меморандуму Міністерства у справах ветеранів України із МБФ “Сприяння розвитку медицин...
Реабілітація дітей з інвалідністю – це відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей...
Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради інформує територіальну гро...
Чому ППД важлива й де її місце в організаційній структурі підприємства? ППД дає змогу управляти р...