Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними
AA

Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними

Наразі сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб.

Якщо на дату формування листка непрацездатності, роботодавець не подав повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки у звітності та листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу, можна направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту». При наведенні курсора, на неї користувачу відкриється наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв'язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».

В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані:

  • регіон (вибрати з випадаючого списку);
  • телефон страхувальника;
  • код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
  • номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
  • РНОКПП (не обов'язкове для заповнення).

Автоматично система заповнить: номер запиту; дату формування запиту; код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника; найменування страхувальника / ПІБ.

При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.

Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.

Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».

Читайте також

Всесвітня продовольча програма ООН продовжила програму з підтримки пенсіонерів до кінця 2024 року

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Програму додаткової грошової допомоги для пенсіонерів, які проживають на територіях активних або мож...

Призначення та виплата допомоги на поховання застрахованої особи або особи, яка перебувала на її утримані

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Частиною першою статті 13 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне стр...

У червні працюючі пенсіонери Миколаївщини, які набули право на перерахунок пенсії, отримають підвищені виплати

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Відповідно до абзацу 5 частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове держа...

Разова грошова виплата до Дня Незалежності України, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань"

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1396 “Деякі питання соціального за...