Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Res -->
Управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради спільно з комунальним закладом «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади» проводиться робота з роздачі гуманітарної допомоги, яка надходить до нашої громади.
Гуманітарна допомога надається першочергово внутрішньо переміщеним особам, які проживають на території Южноукраїнської міської територіальної громади, а також іншим малозахищеним мешканцям громади.
Оповіщення отримувачів про наявність, місце та час видачи гуманітарної допомоги здійснюється офіційними засобами інформування через офіційний сайт міста Южноукраїнськ, соціальні мережі та інші засоби масової інформації або іншим зручним способом, зокрема в телефонному режимі.
Довідки за телефоном 5-55-27, 0988938066 або 0689451900.
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. 10.04.2...
На Платформі допомоги врятованим (https://www.helpplatform.in.ua) ...
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
30.04.2024 за головування заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мар...
Домашнє насильство суттєво впливає на ґендерні ролі та стереотипи, які формуються в суспільстві. Одн...
1 травня в Україні відзначають Міжнародний день праці. Це свято для всіх, хто своєю щоденною працею...
У Южноукраїнській міській територіальній громаді завершився місячник присвячений до Всесвітнього Дня...
З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...
29 квітня 2024 року в залі засідань управління соціального захисту Южноукраїнської міської ради відб...