Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє
AA

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що починаючи з 5 березня 2021року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність» реалізується пілотний проект «Почуй мене», спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади.

Суть проекту полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь у вигляді відео листа.

Скористатись відповідною послугою можна через сайт Мінсоцполітики (вкладка «Почуй мене»).

Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечує Урядовий контактний центр.

Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.

 

Читайте також

Інформація про стан виконання Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Южноукраїнській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...

До уваги ветеранів війни, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...

Засідання круглого столу по підведенню підсумків проведення заходів до Всесвітнього Дня охорони праці

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Щороку 28 квітня в Україні відзначається Всесвітній день охорони праці. Відповідно до рекомендацій М...