Взяли участь у вебінарі присвяченого практичним питанням реалізації Пілотного проєкту з надання Невідкладних Проміжних Репарацій
06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...
Res --> 1
На виконання доручень Прем’єр-міністра України та голови Миколаївської обласної державної адміністрації щодо стабілізації ситуації на ринку електроенергії, забезпечення електропостачання споживачів області та забезпечення режимів енергозберігання 23 грудня було проведено позачергове засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням міського голови Квасневського Є.А.
У роботі взяли участь 10 членів виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради із 15 осіб загального складу, начальники управлінь, служб міської ради та відділів виконавчого комітету, засоби масової інформації. Членами виконавчого комітету розглянуто всього лише 1 питання «Про забезпечення режимів енергозберігання на території міста Южноукраїнська», яке після обговорення прийнято зі змінами та доповненнями.
06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...
Розвивається спільнота підприємців-ветеранів, щоб створювати нові робочі місця для військових після...
6 серпня 2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Е...
Сьогодні минають роковини загибелі воїна нашої громади, лейтенанта, командир 4 механізованої роти 2...
Шановні громадяни! Консультації з питань соціального захисту населення можна отримати за телефона...
Станом на 07 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...
У дитячій бібліотеці Южноукраїнська відтепер можна здобути цифрові навички. Читайлики, їхні батьки т...
Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад проводить довгост...
Южноукраїнська міська бібліотека оформила книжкову викладку до 205-річчя від дня народження Пантелей...
В червні цього року Южноукраїнський міський центр культури та дозвілля за підтримки управління молод...